Massa Carrara - Kust Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Villa Elsa Beoordelingsscore: 10,0

“Prachtig hotel met geweldig personeel! Heel vriendelijk en behulpzaam. Denken mee en alles kan. Uitgebreid ontbijtbuffet.”

• Hotel Storyville Beoordelingsscore: 8,8

“De tuin, het personeel en het ontbijt waren fantastisch ”

• Hotel Atlantic Beoordelingsscore: 7,9

“Echte Italiaanse badplaats. Wie van strand houdt zit hier goed! Ook de tuin met zwembad ziet er nog prima uit (september). Top service, we waren iets vergeten en dit werd op ons verzoek keurig nagestuurd😀!”

• Hotel Stella Della Versilia Beoordelingsscore: 9,6

“Het ontbijt was prima. Vriendelijk personeel. Mooi hotel.”

• Campeggio Partaccia 1 Beoordelingsscore: 9,2

“comfort van de caravan”

• Hotel Scandinavia Beoordelingsscore: 7,1

“het uitzicht”

• Hotel Hervè Beoordelingsscore: 9,2

“Prive parking, zeer goed ontbijt. Alles zeer schoon en netjes. Vriendelijk personeel!”

• Hotel Eden Beoordelingsscore: 10,0

“Kom bij dit hotel al jaren. Altijd alles perfect! Personeel vriendelijk, hygienisch en top zwembad. Vlakbij zee.”

• Hotel La Bussola Beoordelingsscore: 7,9

“Mooi hotel, erg vriendelijke mensen, prima ontbijt, kan er fietsen lenen en naar leuke markjes in de buurt gaan. We hadden de pech een lekke band te krijgen, personeel van ons hotel kwam ons super vriendelijk ophalen!”

• Hotel Luna Beoordelingsscore: 10,0

“ontbijt was super erg uitgebreid.Kamer was goed ook een kleine balkon met uitzicht op de bergen.Parkeren goed tegenover het hotel.Mooi zwembad met heerlijke zitjes....en op loopafstand een perfect restaurant.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Massa Carrara - Kust

gebaseerd op 1.316 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com