Matagalpa Region Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Casa Brenes Beoordelingsscore: 7,9

“Het is er super schoon. Er is een warme douche. Aardige mensen ( zowel de eigenaresse als de jongen die helpt met alles). Heerlijk balkon en ze bouwen nog een heel mooi groot dakterras. Super grote kamer! Man van de eigenaresse bracht ons gratis naar het bus station. Heel fijn.”

• Hotel Roca de la Cumbre Beoordelingsscore: 2,9

“Niets”

• Hotel En El Campo Mana Del Cielo Beoordelingsscore: 7,1

“Ruimte en dieren”

• Hostal La Buena Onda Beoordelingsscore: 9,6

“De ruime 2 pers. kamer en heerlijk breed bed.”

• Hostal La Buena Onda Beoordelingsscore: 10,0

“Stijn is erg vriendelijk en behulpzaam. Het hostel bevindt zich op een centrale en leuke plek vlakbij lekkere eettentjes. De kamer was erg groot met een fijne badkamer en een warme douche. Alles was heel schoon. Zeker een aanrader! ”

• Hotel El Castillo Beoordelingsscore: 8,3

“Het totaal”

• Tierra Alta Ecolodge Beoordelingsscore: 8,8

“De supervriendelijke gastvrouw gaf ons een tour door haar moes-en kruidentuin, geweldig! Daarnaast liet een werker ons wilde apen en luiaards zien voor het ontbijt.”

• Hostal La Buena Onda Beoordelingsscore: 10,0

“Ik heb een heerlijk verblijf gehad in La Buena Onda, mede dankzij het goede personeel (bedankt Casey & Stijn), welke mij enorm hebben geholpen met vanalles en nog wat! Verblijf je in Matagalpa dan is La Buena Onda wat mij betreft de beste keuze!”

• Hotel El Castillo Beoordelingsscore: 6,7

“De locatie is ideaal, op loopafstand ben je in de winkelstraat en bij allerlei eetgelegenheden.”

• Hostal Ulap Yasica Beoordelingsscore: 6,7

“Het slaapgebouw bij het hostel ziet er heel leuk-hip-eco uit en er is een fijne grote tuin met verschillende hoekjes om te zitten!”

De 5 beste B&B's en herbergen in: Matagalpa Region

gebaseerd op 138 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com

Bekijk alle accommodaties in de regio:Matagalpa Region