Mato Grosso Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Gran Odara Beoordelingsscore: 8,8

“Het personeel was uitermate vriendelijk en de assistentie bij kleine problemen zoals haardroger en kluis was onmiddellijk daar om het probleem op te lossen. De kamer was zeer ruim en proper.”

• “Locatie”

• Hotel Casa Nova Beoordelingsscore: 9,2

“Heerlijk ontbijt, lekkere douche, mooi zwembad”

• Hotel Roari Beoordelingsscore: 6,2

“Vriendelijk en behulpzaam personeel”

• Hotel Gran Odara Beoordelingsscore: 8,3

“Er was iets misgegaan met de reservering, althans het hotel was overboekt en geen plek meer voor ons gezin. Het personeel wilde ons eerst naar een ander hotel overplaatsen maar dat zag ik, met 3 kinderen, niet zitten. Men pakte dit goed op en er werd toch een oplossing gevonden doe voor ons acceptabel was. Weliswaar met zijn vieren op een kamer maar dat was prima te doen. Extra kosten werden niet in rekening gebracht en het diner werd ons aangeboden door het management. De dames aan de receptie waren zeer oplossingsgericht en vriendelijk. Onze complimenten! Een mooi, comfortabel hotel overigens met heerlijke bedden en een heerlijk ontbijt!”

• Delmond Hotel Beoordelingsscore: 6,7

“Het zwembad”

• Hotel Deville Prime Cuiabá Beoordelingsscore: 9,2

“Locatie was super!! Niet ver van leuke restaurants en bars. Mooie propere kamers, fijn zwembad en heel goed ontbijt, zeker aan te raden...Als wij terug terug naar Cuiaba zouden gaan boeken we terug dit hotel.”

• Cuiabá Hostel Safari Tours Beoordelingsscore: 4,6

“Ontbijt is redelijk: koffie, broodje ham en kaas, fruit en cake. Ik heb het er wel naar m'n zin gehad maar dat kwam door de andere toeristen, niet door het hostel.”

• Delmond Hotel Beoordelingsscore: 7,5

“Kamers waren vrij ruim. Geen bekrompen gevoel.”

De 30 beste hotels in: Mato Grosso

gebaseerd op 22.598 hotelbeoordelingen op Booking.com