Mazovië Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Metropol Beoordelingsscore: 10,0

“Goede locatie, prima hotel. ”

• Hit Hotel Beoordelingsscore: 4,6

“Geen zaken, die boven de middelmaat uitstaken.”

• InterContinental Warszawa Beoordelingsscore: 10,0

“Een beter ontbijt dan dit had ik nog nooit gehad ”

• Hotel Chmielna Warsaw Beoordelingsscore: 9,6

“Het hotel ligt aan een binnenplaats van een winkelstraat en voetgangersgebied. Het ligt centraal op loopafstand van de Metro en trams en bussen. Vlak bij zijn vele restaurants en cafe's. Het personeel spreekt Engels en is erg vriendelijk. Het hotel en de kamers zijn een beetje gedateerd maar alles is heel en schoon. De studio waar ik in verbleef was ruim met een zithoek. De Wifi deed het erg goed en is inbegrepen in de prijs. Het uitgebreide ontbijt wordt geserveerd in een kelder restaurant, erg netjes allemaal. Kortom een prima verblijf”

• Hotel Zajazd Europa Beoordelingsscore: 9,2

“De kamer was gigantisch van formaat. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam.”

• Airport Hotel Okęcie Beoordelingsscore: 10,0

“Uitstekend hotel. Dicht bij de luchthaven. Alles nieuw en netjes. Zeer vriendelijk personeel.”

• Start Hotel Aramis Beoordelingsscore: 9,2

“Ik was enigszins bang dat het comfort te wensen over zou laten vanwege de relatief lage prijs. Niets was minder waar: prima kamer, douche en ook nog eens schoon. Wat ik tevens fijn vind is wanneer de isolatie in orde is voor een goede nachtrust. Dat was zeker het geval.”

• Radisson Blu Centrum Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“mooie kamer, goed en lekker vers ontbijt, voor ons op een goede loopafstand van de oude stad en het nieuwe centrum, fijne en veilige parkeer garage”

• Hipstel Warsaw Beoordelingsscore: 7,1

“Het personeel was erg aardig. We vroegen wat tips over de stad en zijn bezienswaardigheden en kregen deze in overvloed.”

• Ibis Warszawa Stare Miasto Beoordelingsscore: 7,9

“Uitgebreide keuze qua ontbijt Gezellige lounge”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Mazovië

gebaseerd op 63.329 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com