Regio Middellandse Zee (Turkije) Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Sealife Family Resort Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Thanks mister korhan for the nice bag and good service”

• Mediterra Art Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Alles”

• Regnum Carya Beoordelingsscore: 9,6

“Hotel was nog volledig operationeel in november👌”

• White Garden Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Uniek boetiekhotel centraal gelegen in Kaleici. Romantische kamers voorzien van alle comfort. Prachtige binnentuin waar ook het heerlijke ontbijtbuffet geserveerd wordt. Persoonlijke benadering door eigenaar en personeel.”

• Limak Arcadia Golf Resort Beoordelingsscore: 10,0

“Zeer mooie tuin en sportfaciliteiten. Lekkere bufetten, heel veel keuzemogelijkheden. Het personeel is super vriendelijk!”

• Azak Beach Hotel Beoordelingsscore: 5,8

“De locatie aan het strand”

• Özgür Hotel Beoordelingsscore: 7,5

“De kamers waren erg ruim en het hotel zag er netjes en schoon uit. Locatie is midden in het centrum. Het oude stadsdeel en de winkelstraat bevonden zich op loopafstand.”

• B Business Hotel & Spa Beoordelingsscore: 9,6

“Prachtige ruime kamer, zeer comfortabel en modern. We verbleven hier maar 1 nacht, aangezien we de volgende ochtend de bus moesten nemen. Dit hotel is vlakbij het busstation. Bij het uitchecken werden we nog verrast door een gratis transfer naar het busstation. Je zit in een buitenwijk, dus verwacht daar verder niets van, maar je bent wel snel in het centrum met de tram die vlakbij is.”

• Hotel 1207 Beoordelingsscore: 10,0

“Het personeel is vriendelijk, kamers zijn heel schoon en een toplocatie!!! Overal op loopafstand max 5 min. Ideaal! We komen zeker weer hier terug!”

• Grand Okan Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Kamers geweldig locatie en eten ook”

De 30 beste hotels in: Regio Middellandse Zee (Turkije)

gebaseerd op 86.172 hotelbeoordelingen op Booking.com