Kust van Mersin Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Unluselek Hotel Beoordelingsscore: 4,2

“Ligging. ”

• Osmanli Marco Pasha Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Mooi gerestaureerd pand. Gezellige inrichting. Een aangenaam visrestaurant dat aan het hotel verbonden is.”

• Tarsus Zorbaz Otel Beoordelingsscore: 7,5

“Hotel is pal in het centrum.”

• Ayatekla Otel Beoordelingsscore: 6,2

“Vriendelijke ontvangst! het ontbijt was prima, veel keuze en vers. op verzoek een andere kamer gekregen met balkon.”

• Palm Beach Otel Beoordelingsscore: 6,7

“Ontbijt was goed, kamer ook.”

• Nobel Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Alles is perfect”

• Sultasa Hotel Beoordelingsscore: 5,0

“Ontbijt was goed. We hadden familie kamer dus 2 grote kamer met een deur tussen,echt tevreden.”

• Ayseli Hotel Beoordelingsscore: 7,0

“Leuk hotel”

• Divan Mersin Beoordelingsscore: 9,6

“naast de mooie en super nette accommodatie mochten wij ons zeer welkom voelen door het personeel dat ons zeer hartelijk heeft bejegend. We waren al vlug door de medewerkers gekend die ons respectvol maar op een bijna familiaire manier hielpen bij alle vragen die wij hadden. Naast het geweldige uitzicht op het terras van Roof14 konden we genieten van mooi gepresenteerde en lekkere gerechten. De patisserie gemaakt door een zeer jonge en bescheiden chef van hooguit 19 was delicieus !”

• Barış Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“De prijs kwaliteit was bijna gênant. De bedden waren goed, de locatie op minuten lopen van de boulevard een prima Turks ontbijt, parkeren naast het hotel. Het personeel deed buitengewoon zijn best.”

De 20 beste hotels in: Kust van Mersin

gebaseerd op 1.943 hotelbeoordelingen op Booking.com