Miami Metropolitan Area Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• South Seas Hotel Poeng fra gjester: 9,2

«At man kan være på hotellet utover ettermiddagen, selv om man har sjekket ut. Ligger på stranden og nær handlegatene. Ganske perfekt, ikke minst ift prisen for overnatting. »

• South Beach Plaza Hotel Poeng fra gjester: 7,9

«Beliggenheten. God seng! »

• Greenview Hotel Poeng fra gjester: 5,0

« »

• Oceanside Hotel and Suites Poeng fra gjester: 5,0

«Hyggelig betjening »

• The Fairwind Hotel Poeng fra gjester: 7,9

«Hyggelig og serviceminded personale. Rent og pent. Fint basseng. Flott art deco-stil på hotellet. Hyggelig rom med utsikt mot forhage. Stille og rolig selv om hotellet er veldig sentralt.»

• Four Points by Sheraton Coral Gables Poeng fra gjester: 9,6

«Beliggenhet og serviceinnstilling hos personalet. Gratis bruk av offentlig "trolley" rundt i Coeral Gables er utmerket.»

• Abae Hotel Poeng fra gjester: 9,2

«Supervennlig personalet som ytet meget god service. Rent og pent sted med en hyggelig takterasse med basseng. Trygt, stille og fredelig område.»

• Comfort Suites Miami Airport North Poeng fra gjester: 9,6

«Tipp topp for oss som skulle sove en natt før cruise neste dag. De hentet oss på flyplassen og kjørte oss til cruisehavnen kostnadsfritt. Flott service. Flott rom, stort og fin, meget god seng, frokosten OK, bedre enn det stedet vi var på ifjor! Herlig liten oase med basseng! Alt bra med hotellet»

• Iberostar Berkeley Shore Hotel Poeng fra gjester: 7,5

«Flott beliggenhet nær strand og konferansesenter. Lite trafikkstøy. Rene og komfortable rom. Meget god mat i hotell restauranten.»

• The Hotel of South Beach Poeng fra gjester: 9,6

«God stemning og hyggelige og pene lokaler. veldig fin lokasjon.»

De 30 beste ferieboligene i Miami Metropolitan Area

basert på 48 572 omtaler av ferieboliger på Booking.com