Mieminger Plateau Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Landhotel Seeblick Beoordelingsscore: 10,0

“Bij aankomst kon men ook nog goedkoop kiezen voor een driegangen menu ”

• Sterzinger Posthotel Beoordelingsscore: 7,5

“Mooi hotel. Voor ons goede locatie. Ontbijt prima ”

• Gasthof Pension Aschlandhof Beoordelingsscore: 8,3

“Het was een erg net hotel, zeer rustig gelegen, mooi uitzicht. Diner en ontbijt waren uitstekend! ”

• Hotel Gasthof Hirschen Beoordelingsscore: 8,8

“Zeer goede lokatie, erg handig voor doorreiziger. Ruime kamer en badkamer. De kamer die wij hadden was pas gerenoveerd. Dus erg schoon. ”

• Aktiv-Hotel Traube Beoordelingsscore: 7,1

“Goede kamer en lekker ontbijt”

• Hotel Schloss Fernsteinsee Beoordelingsscore: 10,0

“Ontvangst, service, bediening, restaurant, kamer... alles was meer dan verwacht, echt een aanrader... Het hotel zelf is op een heel mooie locatie gelegen, middenin een pas vanuit Duitsland naar Oostenrijk en heel goed bereikbaar. Ingenieus zijn ook de gebruikte ramen en verglaasde balkons waardoor je binnen niets hoort van het voorbijkomende verkeer. De mensen van het hotel zelf zijn erg vriendelijk, de kamers heel proper, alles is aanwezig en de service is onberispelijk. Het restaurant was ook een echte aanrader, opnieuw met uitstekend personeel en een erg lekkere keuken...”

• Familien Landhotel Stern Beoordelingsscore: 7,5

“Rustige omgeving. Prima plek als doorreis van en naar Italië. (Speelweide voor kleine kinderen aanwezig, daarom meer familiehotel)”

• Gasthof zur Post Beoordelingsscore: 10,0

“vriendelijke mensen.”

• Haus Drescher Beoordelingsscore: 10,0

“we waren voor de tweede keer en alles was perfect de ontvangst de zeer ruime kamer het grote terras en ondanks dat het buiten best koud was, was het in het appartement heerlijk warm”

• Gasthof Hotel Neuwirt Beoordelingsscore: 8,8

“Ik had een dubbele kamer met balkon voor me alleen. Echt vriendelijke begroeting. Aangename atmosfeer. Rustig gelegen.”

De 10 beste hotels in: Mieminger Plateau

gebaseerd op 3.052 hotelbeoordelingen op Booking.com