Millstätter See Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Gästehaus Libelle Beoordelingsscore: 8,3

“Super mooi uitzicht! Erg aardige mensen. Erg gastvrij. ”

• Hotel Forelle Beoordelingsscore: 9,6

“Het uitzicht.”

• Garten Haus Bed and Breakfast Beoordelingsscore: 9,6

“Zeer aardige mensen die er alles aan doen om het naar je zin te maken. Heel leuk huisje dat apart van de woning van de eigenaar staat. Super goed bed en prima ontbijt. Eind september nog in de tuin kunnen ontbijten. We waren met de fiets maar houdt er rekening mee dat het vanuit Millstatt nog een hele klim is. Ik denk ca 3 km met 10 tot 13% steiging. Maar voor ons beslist de moeite waard.”

• Pension Lärchenhof Beoordelingsscore: 7,1

“prijs/kwaliteit verhouding”

• Hotel Ertl & mexican cantina salud Beoordelingsscore: 9,6

“We hadden een mooi ingerichte, ruime familiekamer met zicht op de bergen. De ontvangst was zeer hartelijk. Op het moment dat we aankwamen, werd de receptie waargenomen door een serveerster van het restaurant, die we de volgende avonden hebben leren kennen als dé vrolijkste en vriendelijkste serveerster ooit. Het restaurant serveert uitstekende Tex-Mex gerechten met voldoende niet-pikante alternatieven voor de kinderen.”

• Hotel Landhof Simeter Beoordelingsscore: 9,6

“Personeel was fantastisch”

• Karlsdorfer Hof Beoordelingsscore: 9,2

“de enthousiaste eigenaar(es)”

• Pension Pleikner Beoordelingsscore: 9,5

“Mevrouw Pleikner, de eigenaresse, is van grote klasse! Zij geniet van haar werk en doet alles om het je naar de zin te maken. Voor iedere gast heeft ze een goed woord en toont belangstelling voor al haar gasten, zonder opdringerig te zijn. Het hotel is prima, heel centraal gelegen en dichtbij het meer. We hadden een heel groot terras met deels uitzicht op het meer (de bomen verhinderden dat het meer niet overal te zien was. Je kunt er ook gebruik maken van de koelkast als je zelf voor een broodmaaltijd wilt zorgen.”

• Haus Elisabeth Beoordelingsscore: 10,0

“Zowel eigenaar (zeer vriendelijk en hartelijk en alles tot in de puntjes voorbereid), appartement (zeer volledig ingericht) als omgeving (perfect voor een actieve vakantie).”

• Seehotel Steiner Beoordelingsscore: 9,6

“Uitstekende (kon niet beter) locatie direct aan het meer. Uitgebreid ontbijt en professioneel en zeer vriendelijk personeel. Het restaurant serveerde goede maaltijden.”

De 20 beste B&B's en herbergen in: Millstätter See

gebaseerd op 4.533 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com