Mittelrhein Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Rhein INN Beoordelingsscore: 10,0

“Zeer vriendelijk ontvangen en zeer goed ontbijt 🙂🙂”

• Hotel Weinstock Beoordelingsscore: 7,1

“Oud gebouw van rond 1900 met mooie details. Jammergenoeg vervallen tot een budget hotel. Na enkele dagen wandelen langs de ahr was er aan die kant van de rijn geen hotel vrij. Vandaar dat we met de pont de rijn overstaken en in Linz uit kwamen. 10 minuten lopen van de pont ligt het hotel. 'S avonds gegeten in het mooie centrum van Linz. Ontbijt was goed”

• Hotel Rheinfels Beoordelingsscore: 7,5

“Schone mooie kamer met mooi uitzicht op de Rijn ”

• Sander Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Ligging was perfect, het winkelgebied en de altstadt zijn prima lopend te doen, Ook de Rijn en Moezel zijn heel goed te voet te doen., De kamer was erg fijn en schoon. Ontbijt was ook goed, niet al te uitbundig maar van alles wat.”

• Landgasthof Germania Beoordelingsscore: 7,5

“was een fijne ontvangst,gezellige sfeer,lieve mensnsen.”

• Hotel Hubertus Beoordelingsscore: 7,5

“Prachtig stadje vriendelijke hotel eigenares en behulpzaam”

• Ringhotel Haus Oberwinter Beoordelingsscore: 9,6

“Goede kamer, heel goed ontbijt. Enige "minpuntje" is dat de locatie een 3,5 km van het centrum is. Goede nieuws is dat hotel binnen 10 minuten een taxi regelt met een rijtijd van ruim 5 minuten en een ritprijs van rond de € 10,00 .”

• Gästehaus der Abtei Sayn Beoordelingsscore: 10,0

“De kamers waren heel netjes met prima bedden en een badkamer met voldoende comfort. Er was een mogelijkheid om voor jezelf thee of koffie te maken en het ontbijt was beter dan verwacht met diverse soorten brood, gebak en eitjes en koffiesoorten die naar wens werden gemaakt. Ik heb een Latte Macchiato mogen proeven en mijn partner een cappuccino die beiden van prima kwaliteit waren. Er was een ruime keuze aan beleg. Tijdens het verblijf konden onze fietsen ook binnen worden geplaatst, wat zeker een surplus is voor een fietsvakantie.”

• Rheinhotel Wagner Beoordelingsscore: 6,7

“de locatie en de eigenaar prima los alles goed op het personeel bij avondeten moddert maar wat aan ,maken blunders hangen over de bar tijdens eten ,,, het ontbijt prima en daar personeel de dames goed en vriendelijk”

• Hotel & Restaurant Krone Beoordelingsscore: 10,0

“sfeer vriendelijkheid hulp top locatie prijs”

De 30 beste hotels in: Mittelrhein

gebaseerd op 73.766 hotelbeoordelingen op Booking.com