Mombasa - Zuidkust Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Diani Sea Lodge - All Inclusive Beoordelingsscore: 8,8

“De ligplekken aan het strand zijn mooi. Het restaurant serveert erg goed eten. Het personeel is vriendelijk. ”

• Jacaranda Indian Ocean Beach Resort Beoordelingsscore: 9,6

“De personeel geef ik een dikke 10. Zijn heel aardig en zijn niet bang om een grapje of een praatje met je te maken. De beveiligers super aardig helpen je om een goede deal te sluiten met de tuktuk buiten de hotel. Het eten was heerlijk en zeer divers. De activiteiten waren ook heel leuk. Toen wij er waren regende maar was meer dan genoeg te doen in het hotel. Ik zou zeker volgende keer hier blijven. ”

• Reef Hotel Mombasa Beoordelingsscore: 9,2

“Zwembad, tuinen, ligbedden en de zee. Hele entourage is prachtig.”

• Bidi Badu Zanzibar Village Beoordelingsscore: 7,9

“Het strand is heerlijk. Er hangt een goede sfeer.”

• Hotel Sonrisa Beoordelingsscore: 10,0

“Super, overtrof onze verwachtingen! Mooi en kleinschalig hotel met 10 kamers en goede faciliteiten: groot zwembad (ongeveer 30 meter?), goed onderhouden tuin en strand, geweldig ontbijt, lekker eten en lekkere cocktails voor een redelijke prijs, aardige en zeer gastvrije eigenaren en personeel. Voor ons de perfecte locatie om bij te komen van een safari! Great stay, exceeded our expectations! Beautiful and small scale accommodation (only 10 rooms) with great facilities: a very large swimming pool (our guess around 30 meters long?), well maintained beach and garden, amazing breakfast, good food and cocktails for decent prices, lovely owners and staff. Perfect place to rest after a safari.”

• Ocean Village Club Beoordelingsscore: 9,2

“De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel, heel leuk dat we ‘s avonds soms in de ruin konden eten.”

• CityBlue Creekside Hotel & Suites Beoordelingsscore: 5,8

“Heel vriendelijk personeel. En een zeer mooi en goed onderhouden tuin.”

• Sun N Sand Beach Resort Beoordelingsscore: 6,7

“Kamers zijn groot.”

• Diani Sea Resort - All Inclusive Beoordelingsscore: 9,2

“Bed sliep heerlijk, airco werkte goed, strandlakens konden wanneer nodig vervangen worden en AL het personeel was uitmuntend (en dit maakte ons verblijf nog beter!), we hebben niet eerder zulke goede service ontvangen!”

• Blue Marlin Beach Hotel Beoordelingsscore: 7,1

“Zeer vriendelijk personeel en kleinschalig”

De 30 beste vakantiewoningen in: Mombasa - Zuidkust

gebaseerd op 2.249 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com