Monaragala District Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Sunflower Beoordelingsscore: 5,4

“Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Het hotel heeft een fijn zwembad. ”

• Safari Lodge Yala Beoordelingsscore: 8,3

“Heel mooi resort, vriendelijke mensen, schoon en de safari werd geregeld door de eigenaar. Voor een halve dag (5:30 tot 10:30) betaalden we de normale prijs van 5500 LSK per jeep incl. ontbijtpakket. Dit is excl. de prijs van toegang tot het park.”

• Lavendish Okrin Beoordelingsscore: 5,4

“De twee serveersters en een mannelijke seeveerder waren heel erg leuk, spontaan en maakte het je zo veel mogelijk naar je zin. En het zwembad was erg lekker ”

• Samwill Holiday Resort Beoordelingsscore: 5,4

“Dicht bij de perahera”

• Jetwing Kaduruketha Beoordelingsscore: 8,3

“Prachtige locatie, schitterend complex, lekker eten”

• Cadjan Wild Beoordelingsscore: 6,7

“De accomodatie lag midden in de natuur. Tijdens het ontbijt speelden de aapjes in de buurt; Eenvoudig, lekker Sri lankaans ontbijt. Fijn zwembad. mooie ruime tent.”

• Beddegama Ecopark - Yala Beoordelingsscore: 7,9

“Hele leuke ervaring om in een boomhut te slapen”

• Hotel Senora Beoordelingsscore: 10,0

“De perfecte uitvalsbasis voor het festival. We verbleven er slechts één nacht maar het hotel overtrof volledig onze verwachtingen, schoon, goede airco: perfecte prijs-kwaliteit en super ontvangst.”

• Galapita Eco Lodge Beoordelingsscore: 9,6

“Misschien wel de allermooiste plaats waar we ooit gelogeerd hebben! Even zoeken om op deze magische plek toe te komen. Gebouwd op een indrukwekkende rots met veel respect voor de omliggende natuur. De ontvangst door Paul (jaren in de US gewoond en spreekt dus perfect Engels) was indrukwekkend. Een heel imposant en filmisch figuur. Bovendien heel professioneel en toch amicaal. Aanwezig op de momenten dat je hem nodig hebt en toch het gevoel dat je het hele hotel/domein voor jou alleen hebt. Tijdens ons verblijf van 5 dagen waren we er wel de enige gasten. Het eten was uitmuntend! Traditionele maaltijden van over heel SriLanka met veel variatie. Veel en heeeeel lekker!! We hebben er zaken gegeten die we nadien nergens nog terug gevonden hebben. Ook de kinderen (7, 10 en 11) vonden het fantastisch. De 'kamers' hebben inderdaad geen deuren of ramen, en bij de 'honeymoon' suite moet je enkele meters stappen naar de badkamer/WC. Vooral 's nachts een hele onderneming. ;-) een beetje meer luxe in de badkamers zou leuker zijn, maar dit heeft voor ons de pret absoluut niet kunnen bederven. Wat aanpassen dus, maar de mosquitonetten doen gelukkig hun werk. De verlichting is minimaal, de eigenaar heeft blijkbaar veel moeite met lichtverontreiniging. Waarvoor we veel respect hebben! Maar een heel klein beetje meer licht zou geen overbodige luxe zijn 8 ). Absoluut hoogtepunt, zowel voor ons als de kinderen, was de aanwezigheid van Ganitha en Bathiya. Ganitha, een heel bijzondere man die je meeneemt op pad naar oa de boomhut die hij zelf bouwde. Hij spreekt geen engels maar op 1 of andere manier vertelde hij ons zoveel. Heel erg lief ook, zorgzaam en inspirerend. Alleen al om hem te ontmoeten moet je gaan. Bathiya is de jongste, een heel erg vriendelijke jonge man waarmee we ook op uitstap gingen naar een prachtige waterval. Ook hem vonden wij allemaal fantastisch. Ook heel erg zorgzaam.”

• La Pentera Beoordelingsscore: 6,2

“De ligging van de accomodatie is zeer leuk, temidden van de natuur. Overal apen, hagedissen, varanen, eekhoorns op het domein. Ook het diner in het donker op het domein, met enkele kandelaars was een fijne ervaring.”

De 5 beste vakantiewoningen in: Monaragala District

gebaseerd op 142 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com

Bekijk alle accommodaties in de regio:Monaragala District