1. hovedsiden for hotellanmeldelser
  2. anmeldelser av hoteller i Italia
  3. anmeldelser av hoteller i Italia
Monferrato Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Hotel Monteverde Poeng fra gjester: 9,6

«Extremt servicevilliga. Ett nytt hotel»

• Agriturismo Albarossa Poeng fra gjester: 9,6

«Flott og innholdsrik frokostbuffet!»

• NaturalMente Wine Resort Poeng fra gjester: 9,2

«Vi ankom litt tidlig men vi fikk sjekke inn allikevel. Hyggelig vertskap og fantastiske omgivelser. Fint bassengområde og god frokost "with a view".»

• Hotel The Originals Castello di Razzano Poeng fra gjester: 10,0

«Vi bodde i en 2 etg suite med egen utgang til hagen ned mot bassenget. Rent og pent og fin gammel stil. Bassengområdet var fint, rolig og enkelt. Perfekt for en avslappende dag. Frokosten var nydelig og vi kan virkelig anbefale å spise middag i restauranten på stedet. De ansatte som jobber der er kunnskapsrike og meget hyggelige. Vi fikk også en vinsmaking der vi fikk smake på vinene som lages av Castello Di Razzano. Fantastisk»

• Villa Fontana Relais Suite & Spa Poeng fra gjester: 9,6

«Fantastisk gjestfritt og imøtekommende personale, flotte rammer og omgivelser, fint bassengområde og spa, god frokost, store og komfortable rom. Fantastisk utsikt over et fantastisk landskap :)»

• Hotel Ariston Poeng fra gjester: 7,5

«Veldig enkel frokost.»

• «Utmerket på alle måter. Familieeid med identitet»

• Monferrato Resort Poeng fra gjester: 8,8

«Et smakfullt og flott sted. Vi var de eneste gjestene så det ble vel ensomt. Fine områder rundt. Bra service av servitøren som kom kun for oss. Fikk servert nydelig vin og smårett ved bassenget. God frokost men dårlig oppfølging under frokosten. Savnet påfyll kaffe, spesielt. I ettertid har vi snakket mye om stedet. En perle som egner seg godt for fred og ro.»

• Relais di Tenuta Santa Caterina Poeng fra gjester: 9,6

«Meget god standard, norsktalende resepsjonsmedarbeider gjorde alt av informasjon veldig tilgjengelig. Meget hyggelig opphold. God frokost.»

• Hotel Locanda San Giacomo Poeng fra gjester: 10,0

«Stort, lekkert rom med walk-in closeth og stort bad med boblebadekar! Svært god frokost.»

De 30 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Monferrato

basert på 4 244 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com