2. Hotelbeoordelingen VS
  3. Hotelbeoordelingen: Montana
Montana Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Northern Hotel Beoordelingsscore: 8

“Personeel is heel vriendelijk. Parkeergarage aan het hotel. Ruime kamer, goede matras en heerlijke douche. Praktische ligging.”

• Riversage Billings Inn Beoordelingsscore: 7

“ruime kamer”

• Bar N Ranch Beoordelingsscore: 10

“Het draaide hier voor ons vooral om de beleving! En die was fantastisch! We hadden sowieso al een topdag gehad; 's morgens vroeg de beginnende herfstkleuren in Grand Teton NP, en vervolgens 's middags onze eerste dag (van 3,5) in Yellowstone NP. We kozen bewust voor een rustige accommodatie buiten het toeristisch overladen West Yellowstone. Bar 'N Ranch was voor ons een schot in de roos! Op zo'n 10 km afstand van de plaats West Yellowstone, maar niet geheel in the middle of nowhere (er liggen kampeerterreinen vlakbij), waren wij aangenaam verrast door het prachtige houtwerk en de decoratie in de lounge. Dit gaf een heel warm en gezellig gevoel. De kamer met groot balkon was prima, al heb ik moeite gehad om het hoge bed in te komen. We hebben daar erg om moeten lachen, maar ik moest er letterlijk in springen, zo hoog was het (ik ben 1,64m...). Wij hadden een hotelkamer in het hoofdgebouw, maar er staan ook diverse houten chalets op het terrein, waar ook gasten sliepen. De dame aan de receptie was erg aardig en wees ons op de s'mores voor bij het kampvuur! Het nabijgelegen restaurant was helaas net dat weekend gesloten (ivm einde seizoen rond 10 september), maar wij hebben met wat eigen hapjes, s'mores (marshmellows die je roostert op kampvuur en met chocola tussen 2 koekjes doet), en aparte biertjes die we bij de receptie kochten, een geweldig leuke avond gehad. Op diverse plekken zijn vuurplaatsen aan en dat is erg sfeervol. We hebben nog gezwommen in het buitenzwembad en in de jacuzzi. In de lounge staat een sterrenkijker; 's nachts zie je bij heldere hemel duizenden sterren. De kamer is heel schoon, maar je bent op een ranch met veel buitenleven om je heen, dus binnen in de gangen of op de balkons ed kan weleens wat stof/zand liggen. Dit is absoluut niet storend. Het ontbijt was ook inclusief, met overheerlijke granola en lekkere koffiebroodjes (danish pastry) !! We hebben dit genuttigd buiten op de veranda, met zicht op de vijver.”

• “Het hotel bevindt zich aan de rand van het dorp. Met de auto is alles goed berijdbaar. Wij hebben hier overnacht omdat we naar Yellowstone wilden gaan. Vanuit het hotel is dit goed bereikbaar. Vriendelijke en zeer behulpzame mensen. De auto kan goed geparkeerd worden voor de deur van de hotelkamer”

• Best Western Weston Inn Beoordelingsscore: 8

“Vlakbij veel restaurants, gezellig terras om even buiten te zitten. Fijne kamer”

• MountainView Lodge and Suites Beoordelingsscore: 8

“Schone ruime kamers en rustig hotel”

• Grouse Mountain Lodge Beoordelingsscore: 8

“Geweldig hotel voor een bezoek aan Glacier National park. We hebben hier half september twee nachten verbleven. Ruime kamers met mooi uitzicht over de golfbaan. Kamers zijn een beetje donker/gedateerd. Goed restaurant in het hotel voor ontbijt en diner met vriendelijk personeel. Leuke hotelbar voor een pre of after dinner drankje.”

• Meadow Lake Resort & Condos Beoordelingsscore: 5

“+ Vriendelijk, behulpzaam personeel. + Faciliteiten zoals toegang tot zwembad, hottub, pingpongtafel, etc.”

• The Wren Beoordelingsscore: 9

“De ligging. Downtown Missoula. Winkels, restaurants en cafés dichtbij. En ook vlakbij de rivier. Goed bed. Gigantische douche. Rustig. Parking vlakbij in een parkeergarage met redelijke prijzen. Als je op zondag aankomt en tot maandagochtend blijft is het zelfs gratis. Er is ook gratis koffie in de ochtend.”

• Yellowstone Lodge Beoordelingsscore: 8

“Slechts 5 minuten vanaf de ingang van Yellowstone”

De 30 beste hotels in: Montana