Monts et Coteaux du Lyonnais Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Hôtel Restaurant Caribou Beoordelingsscore: 6,7

“Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Intake ging perfect”

• Les Clos de Chaponost Beoordelingsscore: 7,5

“Zeer mooi terras met zwembad”

• Château Talluy Beoordelingsscore: 10,0

“Leuke en onverwachte plek 15 minuten vanaf de snelweg op doorreis naar Spanje. Mooie kamers, prima restaurant aardige mensen!”

• Logis Hotel Le Saint Vincent Lyon Beoordelingsscore: 7,9

“Prima service. Prima geslapen. Perfecte plek voor tussenstop naar Spanje”

• L'escale Halloaise Beoordelingsscore: 10,0

“De gastheer was erg vriendelijk. Hij was ook nog eens de kok die ons 's avonds een heerlijk 5 gangen diner op diende. Het hotel was goed verzorgd en alles zag er schoon uit. ”

• Château Blanchard Beoordelingsscore: 7,5

“Weergaloos diner!”

• L'Etournelle - Cabane Perchée Beoordelingsscore: 10,0

“Een prachtige locatie met prachtig uitzicht. Rust! En toch van alle gemakken voorzien. De kinderen vonden het fantastisch!”

• “Personeel, kamer, ontbijt, ligging vanaf snelweg, restaurants en cinema in de buurt... in- en uitchecktijden. Veilige parking”

• Le Relais des Bergers Beoordelingsscore: 7,5

“De kamer was prettig”

• Chambres d'Hôtes de Vourles Beoordelingsscore: 8,8

“Zeer sympathieke dame . Zeer lieve ontvangst. Verzorgde ruime kamer met terras , tuinstoelen en een mooie badkamer . Wc was buiten de kamer, wel een eigen wc. Ontbijt met keuze aan confituren, croissant, chocoladebroodje en verse baquette. Terwijl wij de Via Rhona fietsten konden wij de wagen een ganse week gratis parkeren bij de B&B.”

De 5 beste vakantiewoningen in: Monts et Coteaux du Lyonnais

gebaseerd op 218 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com