Moray Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Glentorets B&B Beoordelingsscore: 8,8

“Super ontbijt”

• Hotel Square Beoordelingsscore: 8,3

“Huislijk”

• Victoria Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“De locatie is top. Rustige plaats aan zee. Goede menukaart, prima ontbijt, vriendelijk personeel.”

• Seashore Cottage Beoordelingsscore: 9,6

“Mooie nette schone kamer met goed bed, eigen badkamer, uitzicht op zee, aardige landlady die goede tips gaf, kortom een hele goede B en B, een aanrader.”

• The Glenavon Hotel Beoordelingsscore: 5,4

“De omgeving”

• Richmond Arms Hotel Beoordelingsscore: 5,8

“Het is een erg mooi gebouw. Natuurlijk ook oud maar dat is een pluspunt. De ligging is goed vlakbij het centrum van het dorp. We hoorden later dat hier de hoogste wegen van Schotland zijn. Lokaal hebben we niet veel gedaan, we zaten hier omdat Breamar en omstreken vol geboekt was voor de Highland Games daar. We hoorden bij toeval dat die er de volgende dag van ons verblijf waren omdat voor onze incheck de incheck medewerker een uitvoerig gesprek had met een gast. Het gesprek ging over alles en nog wat en uitgebreid over de games. Toen wij gingen inchecken (eindelijk...) vroegen naar de games en opeens wist hij daar nauwelijks is van. Gelukkig zijn er folders :-) Dus wij van Tomintool naar Breamar wat een uur rijden is over een eenbaansweg, echt schitterend die toch. En we zaten vooraan bij de Games omdat we er zo vroeg waren.”

• Hillside Havens Beoordelingsscore: 9,6

“Een leuke ervaring en er was aan alles gedacht.”

• Ramnee Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“Prachtig gelegen oud hotel dat goed onderhouden is. Prima ontbijt dat op bestelling wordt opgediend. Mooie voortuin om een drankje te drinken. Bar en restaurant goed verzorgd.”

• Cardhu Country House Beoordelingsscore: 10,0

“Gastvrijheid van de Fam. Stewart. Erg vriendelijk en deden er alles aan om het je zo comfortabel mogelijk te maken. Diner en ontbijt was super.”

• Craigellachie Hotel of Speyside Beoordelingsscore: 7,9

“De kwaliteit van de kamers en de gezellige uitstraling van het restaurant.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Moray

gebaseerd op 1.603 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com