Fuji (berg) Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Highland Resort Hotel & Spa Beoordelingsscore: 9,2

“Dat je s morgens wakker werd gordijnen open deed en de Mount Fugi als een schilderij voor je zag liggen. En het badhuis (mannen en vrouwen gescheiden). En de gratis vouchers die je bij het inchecken ontving, voor badhuis en Fugi museum. Erg leuk ontvangst. ”

• Breezbay Lake Resort Kawaguchiko Beoordelingsscore: 7,9

“Goede locatie, aan het meer en naast de kabelbaan. Prachtig uitzicht vanuit onze kamer op de 6e etage. Op loopafstand van het station. Ontbijtbuffet, ruime Japanse keuzes. Prima onsen. Mooie kamerjassen. Grote kamer en goed bed. Personeel is heel vriendelijk, ze doen erg hun best, spreken gebrekkig Engels. ”

• E-Joy Beoordelingsscore: 7,5

“Rust”

• Plaza Inn Kawaguchiko Beoordelingsscore: 7,1

“Vlak bij het station, mocht eerder inchecken. Vriendelijk. Redelijk schoon, al zat er flinke laag stof op wc-papier houder. Fantastisch uitzicht op mount fuji”

• Mt. Fuji Hostel SAMURISE Kawaguchiko Beoordelingsscore: 9,6

“Erg fijne douche, wel gedeeld maar met weinig anderen, er zijn maar een paar kamers, en 2 douches, en 2 toiletten. Ook ruime gedeelde keuken met waterkoker, magnetron, bestek, servies. Vlakbij station. Goede WiFi. ”

• FujizakuraInn Beoordelingsscore: 6,7

“Het uitzicht op mount fuji is waanzinnig vanaf het balkon! Kamers zijn prima. Er is een gratis shuttle service van en naar het station. ”

• HOTEL MYSTAYS Fuji Onsen Resort Beoordelingsscore: 7,9

“Ontbijtbuffet is goed en alles aanwezig.”

• Fujiyoshida Youth Hostel Beoordelingsscore: 9,6

“Hele vriendelijke en behulpzame eigenaresse En heerlijke matras op de grond in grote kamer.Badkamer was super schoon en nieuw”

• Kawaguchiko Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“De sfeer van het hotel, de ligging er zicht op mount Fuji vanuit de Onzen, en de vriendelijkheid,maakt het een ideale locatie”

• Togawaso Beoordelingsscore: 9,6

“We voelden ons erg welkom: vriendelijke man, die ons kwam ophalen bij het station. Ook konden we gratis fietsen lenen, waarmee we om het meer zijn gefietst (aanrader!). De kamer had uitzicht over mount fuji: adembenemend!”

De 20 beste vakantiewoningen in: Fuji (berg)

gebaseerd op 5.331 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com