Mount Norquay Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Red Carpet Inn Beoordelingsscore: 8,3

“De locatie is super. Paar minuten rijden naar t Banff Fairmont Spring hotel. Centrum en restaurants op loopafstand.”

• Banff Park Lodge Beoordelingsscore: 9,6

“Ruime kamers, heerlijke bedden. Garage onderhotel, warme auto perfect met winterweer. Vriendelijk personeel. Goed internet.”

• Inn of the Rockies Beoordelingsscore: 10,0

“Vrijheid achterzijde lekker zitje buiten helaas hadden wij sneeuw maar als het weer mooi is...”

• Irwin's Mountain Inn Beoordelingsscore: 7,9

“Dichtbij het centrum gelegen”

• Inns of Banff Beoordelingsscore: 6,7

“Rustif”

• Quality Resort Chateau Canmore Beoordelingsscore: 8,5

“mooi hotel voor een vriendelijke prijs afgezet tegen de prijzen van de andere hotels in deze buurt(Banff) Locatie is prima, wandeling naar centrum is 10 minuutjes. Alles is schoon en kamers zeer ruim met aparte zitkamer. Canmore is echt te verkiezen boven Banff!”

• “Ruime kamers en optimale uitrusting. Zeer handige wijze van automatisch inchecken.”

• Brewster's Mountain Lodge Beoordelingsscore: 7,5

“Prima hotel midden in centrum, met parkeergelegenheid. Comfortabele kamer, goed bed, fijne badkamer.”

• King Edward Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“We kregen een gratis upgrade naar een hele mooie grote kamer met een kingsize bed. Het hotel heeft een super locatie, je zit middenin het centrum van Banff. Bij het inchecken zijn we goed geholpen, de medewerker heeft ons vanalles vertelt over Banff en we kregen een plattegrond mee. Daarnaast is parkeren van 4:00 PM tot 04 PM de volgende dag gratis, dus hier waren we geen extra kosten aan kwijt.”

• Banff International Hostel Beoordelingsscore: 8,8

“Ik kwam laat in de avond aan wat geen probleem was: even douchen, een biertje gedaan en toen te bed. Het ontbijt was simpel maar voldoende: brood, melk, thee, koffie etc. aanwezig. Uitchecken was zo gebeurd.”

De 15 beste vakantiewoningen in: Mount Norquay

gebaseerd op 7.224 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com