Lake Murten Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Adler Beoordelingsscore: 7,5

“Dit hotel ligt in het mooie oude centrum van Murten. Familiekamer was zeer ruim en was modern ingericht. ”

• Hotel Bad Muntelier Am See Beoordelingsscore: 8,3

“Grote kamer, uitzicht op het meer, balkon, prima ontbijt voor een 3* hotel, snelle WiFi, gratis parkeren. ”

• Hotel Schiff am See Beoordelingsscore: 6,2

“Vriendelijkheid van het personeel”

• Schloss Münchenwiler Beoordelingsscore: 8,3

“Prachtige omgeving, goed ontbijt.”

• Hôtel Restaurant Cave Bel-Air Beoordelingsscore: 8,8

“Zeer vriendelijk personeel. In tegenstelling tot de kleine hotelkamer, wel een zeer ruime sanitaire faciliteiten”

• Hôtel Restaurant Cave Bel-Air Beoordelingsscore: 9,6

“Ruime kamer met balkon, mooi uitzicht over het meer en wijngaarden. Heerlijke Eglifilets in het restaurant gegeten. ´s Ochtends uitgebreid ontbijt. Direct aan het meer gelegen, dochter heeft lekker gezwommen.”

• Hotel Murten Beoordelingsscore: 8,3

“mooie ontbijtruimte, ligging dichtbij het oude stadscentrum”

• Hotel Murten Beoordelingsscore: 7,9

“De kamers die wij hadden waren erg schoon en groot. Prima voor 2 volwassenen met 2 grote kinderen. Helaas was er geen airco aanwezig. Het was namelijk 34 graden en zaten op de bovenste verdieping. Geen oog dicht gedaan. Maar dit was onze eigen fout, hadden wij kunnen weten. Afstand tot de oude dorpskern is perfect, je kunt de auto goed bij het hotel parkeren. Verder prima hotel op weg naar onze vakantie bestemming.”

• Schloss Münchenwiler Beoordelingsscore: 8,8

“Perfecte locatie. Bijgebouw voor de kamers geweldig. Heerlijke tuin.”

• Hotel Murtenhof & Krone Beoordelingsscore: 9,6

“Echt superbedden, hulde. Prima ontbijt, mooie kamers, de een wat groter dan de andere. Loopafstand van station en in het oude centrum met een ruime selectie restaurants! Ook het meer is om de hoek.”

De 5 beste B&B's en herbergen in: Lake Murten

gebaseerd op 454 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com