Nationaal Park Meer van Shkodër Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Country House Djurisic Beoordelingsscore: 9,6

“De gastheer was erg vriendelijk en behulpzaam. ”

• Holiday House St. Nikola Beoordelingsscore: 7,5

“Het huis is prachtig gelegen. Wel dicht bij het spoor, maar ligt aan het mooiste deel van het meer.”

• Apartment Village Castle Beoordelingsscore: 10,0

“Het warme welkom, het fenomenale uitzicht en het prachtige oude pand om in te slapen”

• SD Apartmani Beoordelingsscore: 10,0

“De eigenaar was een super vriendelijke man en je komt op deze manier heel makkelijk in contact. Je bent niet een gast, maar een soort familie lid. Omdat hij vreselijk aardig is zijn de nadelen van de locatie niet zo erg”

• Village experience - Skadar lake Beoordelingsscore: 8,8

“Luxe en ruim appartement, goede airco en van alle gemakken voorzien. Goed internet.”

• Lotus House Dodoši Beoordelingsscore: 8,8

“De gastheer- en vrouw waren top! Lieve mensen die je veel vertellen over de omgeving. We waren op de fiets gekomen en de gastheer hielp ons met het repareren van de band. De kamer was in orde, mooie badkamer, gezellig huis. We raden je aan om savonds/smiddags bij de bar aan het water te hangen.”

• Guesthouse Virski Pub Beoordelingsscore: 5,0

“De host was vriendelijk en behulpzaam. ”

• Apartments Olga Beoordelingsscore: 8,3

“Beetje kneuterig appartement middenin Virpazar. Erg leuk dat je zo vanuit je kamer het pleintje op kan lopen en naar een restaurant en naar de haven kunt voor een boottochtje. Zeker ook gezien de prijs zeer aan te bevelen.”

• Village experience Skadar lake 1 Beoordelingsscore: 10,0

“geweldige eigenaar die erg zijn best heeft gedaan om het ons zo goed mogelijk naar de zin te maken.”

• Lotus Studio Apartments Beoordelingsscore: 8,3

“De kamer was prachtig ingericht compleet met een wijnklimaatkast. De badkamer was heel erg gedateerd. De ligging was perfect. Midden in het gezellige centrum. Parkeren is goed geregeld.”

De 20 beste vakantiewoningen in: Nationaal Park Meer van Shkodër

gebaseerd op 1.410 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com