Nakhon Si Thammarat Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Janpa Resort Beoordelingsscore: 7,5

“Zeer basis locatie voor de overnachting voor de ferry. Super aardige mensen in een lokale setting. ”

• Leeloo Paradise Beoordelingsscore: 7,9

“De stijl van de huisjes. Heel smaakvol ingericht en erg schoon. In Khanom heb je sowieso vervoer nodig, dus de afgelegen lokatie is geen probleem. Op 5 minuten lopen van het ongerepte strand. Lekker zwembadje om even af te koelen. Personeel is erg vriendelijk.”

• Khanom Hill Resort Beoordelingsscore: 7,5

“Mooie ligging aan het strand, ruime bungalow en fijne zwembaden. Aardige mensen, super rustig, echt bijkomen. ”

• Khanom Golden Beach Hotel Beoordelingsscore: 7,5

“Erg rustig (er waren slechts 6 gasten waarvan wij 4) dus het hele zwembad voor onszelf. Prachtige locatie direct aan het strand, helemaal rustig zonder buitenlanders en met slechts enkele Thai. Zelf spreken we redelijk Thai (hebben er ooit gewoond) en dat kwam hier goed van pas ”

• Baan Thong Ching Resort Beoordelingsscore: 8,3

“Schoon, super lieve mensen, één met de natuur, heerlijk huisje (bootje) op het strand, strand voor onszelf, de dolfijnen kwamen ons begroeten in de baai. Thani you Max and your wife and staff for a great stay! And last but not least little Zsa Zsa, a big hug for you from the girls 😘”

• The Villa Khaopreedee Thungsong Beoordelingsscore: 7,5

“Vriendelijke mensen . Ze regelden zelf ons vervoer naar station door achterop de brommer te mogen”

• Le Petit Saint Tropez Beoordelingsscore: 9,6

“Fijne sfeer. Heerlijk eten. Eigenaren heel hartelijk.”

• Bunprasop Garden Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“Goed bed, mooie kamer”

• Le Pes Villas Beoordelingsscore: 9,0

“Vriendelijk personeel, mooi resort op een rustige locatie. Erg weinig Europese toeristen. Prachtige locatie om een tripje roze dolfijnen sporten te boeken.”

• Ekman Garden Resort Beoordelingsscore: 7,5

“Ruime kamer met uitzicht op een prachtige tuin.”

De 10 beste vakantiewoningen in: Nakhon Si Thammarat

gebaseerd op 299 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com