Nakuru Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

“Eten was prima”

• Dovenest Lodge Beoordelingsscore: 6,7

“Pesoneel”

• Naivasha Kongoni Lodge Beoordelingsscore: 8,8

“Rustig, netjes, niet te veel toeristen toen wij er zaten, ruime huisjes, goed personeel... een echte aanrader!”

• AA Lodge Amboseli Beoordelingsscore: 6,7

“Masai dans savonds en wandelsafari”

• Amboseli Eco Camp Beoordelingsscore: 8,8

“Huisje op palen met prachtig zicht op kilimanjaro”

• Maili Saba Camp Beoordelingsscore: 9,2

“Zeer vriendelijke en authentieke logde. Personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken. Je voelt je enorm welkom. Heerlijk gegeten. Zeer goede kok! Kruikje in je bed was ook zo'n leuke verrassing. Was ook wel nodig want 's nachts is het echt koud. Neem warme pyjama mee. Het ligt op 2000 meter en het uitzicht is dan ook fenomenaal. Aanrader: ga met een gids een prachtige wandeling maken door de grote Slenk.”

• Lake Naivasha Country Club Beoordelingsscore: 9,6

“Je proeft het koloniale verleden. Wij zaten in de presidentiele suite. Zeer luxe. Heel bijzonder zijn de nijlpaarden die letterlijk onder je raam doorzwemmen en voor je huis grazen. Tijdens de lunch wandelt er een zebra, dromedaris of een waterbok door de tuin. Aanrader: fietsen in Hell's gate en de wandeling door de kloof (van Tomb Raider) met lokale gids. Voor boottocht zijn we ook iets verder op gegaan (dus niet via hotel). Zo profiteert lokale gemeenschap meer mee. Naast de nijlpaarden hebben we ook veel mooie vogels gezien.”

• “Eigenlijk niets. Alleen receptiepersoneel vonden we echt aardig.”

• Ol Tukai Lodge Amboseli Beoordelingsscore: 7,1

“Het zicht op de Kilimandjaro is adembenemend. Helaas liet die zich maar heel eventjes bewonderen - meestal zat de berg achter de wolken verborgen ”

• WE4Kenya Guesthouses Beoordelingsscore: 7,5

“Dichtbij het National Park. Maaltijden waren zeer goed, zowel ontbijt als avondmaaltijd. Na het avondeten een kampvuur. Prima bed. Uitzicht vanuit de tent op de Kilimanjaro is fantastisch!”

De 5 beste B&B's en herbergen in: Nakuru

gebaseerd op 196 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com