Namakwaland Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Sperrgebiet Lodge Beoordelingsscore: 8,3

“Fantastische locatie en heerlijke accomodatie. Je komt hier helemaal tot rust (mits je geen luidruchtige buren hebt, gelukkig had ik die maar 1 van de 3 nachten) want er is op de vogels en de wind na geen geluid te horen. En het uitzicht is adembenemend. Ik kom hier zeker ooit nog terug!”

• Frontier River Resort Beoordelingsscore: 10,0

“Wat een leuk verblijf op een centrale plek voor verblijf zuid-Namibië en het noord-westen van Zuid-Afrika. Eigenaren zijn zo lief en maken het je echt naar de zin. Een ontbijt gehad zoals we al 2 weken niet gehad heb, niets is hun teveel. Huisjes zijn top en het zwembad een aangename verfrissing in de warme middagen...”

• Naries Namakwa Retreat Beoordelingsscore: 7,1

“Erg mooie locatie en een fijn huisje! Ruim opgezet. Vriendelijk ontvangst. Heerlijk gedineerd en goed ontbijt! Leuk om uitgenodigd te worden voor een welkomst borrel met een prachtig uitzicht en een gids die alles kon vertellen.”

• Springbok Inn Beoordelingsscore: 5,0

“Mooie kamers, nieuw ”

• Sperrgebiet Lodge Beoordelingsscore: 7,1

“De locatie”

• Desert Rose Guest House Beoordelingsscore: 8,8

“De kontakten met de uitbaters waren ontzettend prettig.”

• Sperrgebiet Lodge Beoordelingsscore: 10,0

“De huisjes liggen op een waanzinnige plek midden in de natuur en zijn van alle gemakken voorzien. De eigenaren zijn lekker laidback en geven informatie en we kregen zelfs een kaart voor Namibïe mee. De kokerbomen nursery ziet er vrolijk uit. Het ontbijt was heerlijk en de eieren werden op verzoek gemaakt.”

• Sperrgebiet Lodge Beoordelingsscore: 8,8

“De ligging De gastvrijheid Het ontbijt”

• Springbok Inn Beoordelingsscore: 7,9

“vriendelijk personeel, fantastisch uitzicht. Kamers mooi en schoon”

• Sperrgebiet Lodge Beoordelingsscore: 10,0

“Hartelijke ontvangst, fantastische locatie, perfect uitgeruste kamers.”

De 5 beste vakantiewoningen in: Namakwaland

gebaseerd op 403 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com