Napa Valley Wine Country Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• «Fint, egne leiligheter med mulighet til å lage mat, hyggelig personale, bra wifi, koselig område. »

• El Bonita Motel Poeng fra gjester: 9,6

«Fin leilighet, ryddig og flott uteområdet med basseng. Kort spasertur til sentrum.»

• Wine Valley Lodge Poeng fra gjester: 10,0

«helt ok»

• «God seng, stort rom og hyggelig betjening.»

• Best Western Plus Stevenson Manor Poeng fra gjester: 10,0

«Bra plassert ifht til byen, kun 10 min å gå til er hyggelig sentrum. Meget hyggelig personale og et bra rom med peis for de spesielt interesserte i 32 varmegrader... svært god seng! Bra frokost og bassengområde»

• Hampton Inn & Suites - Napa, CA Poeng fra gjester: 9,2

«Bra hotell. I utgangspunktet ser beliggenheten litt dårlig ut, men en gangvei til Napa down town (15-20 min) med masse harer på veien gav en fin rusletur etter noen timer i bilen. OK trimrom på hotellet, men super fasiliteter på treningssenteret i nabobygget. Hotellbetjeningen ordnet fri adgang. Vinsmaking på hotellet gav en god oppkjøring til middagen i sentrum.»

• Silverado Resort and Spa Poeng fra gjester: 9,2

«Deluxe 3-bedroom suite var et stort og nydelig hus med en stor møblert uteplass og utsikt til golfbanen og egen garasjeplass til bilen. Fantastisk utstyrt, nydelig interiør og god komfort. Perfekt for en familie på 5 med to små barn og en tenåring. Eneste som var litt kjedelig var at det tok over 20 minutter å gå til hovedhuset/ restauranten The Grill/ hovedsvømmebassenget og butikken/bakeriet. Det var mulig å bli kjørt og plukket opp av bil til og fra hovedområdet, men med bil tok det nesten 10 min å kjøre fordi man måtte rundt hele golfbanen. Et mindre basseng nærme huset var stengt under hele oppholdet vårt, men det fantes flere bassenger man kun benytte. Tennisbanen var rett utenfor. Vi benyttet oss ikke av spa og gym da det lå så langt unna huset, vi spiller heller ikke golf, men det så ut til å være en flott ATP-bane! Det var kun 8 sykler til utleie på hotellet, men det viste seg å ikke være noe problem, de var aldri utleid av andre enn oss nordmenn under hele oppholdet. Superfint å sykle til en haug nærliggende vingårder, det beste er kanskje å forhåndsbooke, men det gikk helt fint uten også! Vi spiste på The Grill en dag og spaserte til Cordeiro's Steakhouse en kveld. Nydelig (og dyr) biff. Ble hentet av hotell-minibussen for en billig penge! I og med at vi bodde så langt unna hovedhuset og det ville vært en omvei å kjøre innom for utsjekking var det utrolig smidig at vi kunne ringe før avreise og sjekke ut per telefon!»

• Chardonnay Lodge Poeng fra gjester: 7,5

«God beliggenhet.»

• «GOd service. Hyggelig betjening. God atmosfære på hotellet.»

• Best Western Plus Stevenson Manor Poeng fra gjester: 9,2

«Svært komfortabelt sted med gratis parkering.»

De 1 beste ferieboligene i Napa Valley Wine Country

basert på 16 omtaler av ferieboliger på Booking.com