Hohe Tauern Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Alpengasthof Pichler Beoordelingsscore: 9,6

“Alles was perfect. ”

• “De lokatie”

• CESTA GRAND Aktivhotel & Spa Beoordelingsscore: 9,2

“Goed uitzicht Ruime kamer, ruime badkamer Erg schoon Lekker warm zwembad en geweldige sauna Uitstekend ontbijt met worsten, pannenkoeken, prosecco en meer van die heerlijkheden! Gezond en echt goed!”

• Dahoam by Sarina - Hotel & Suites Beoordelingsscore: 8,8

“Vriendelijk en behulpzaam personeel. We kregen fietsen ter beschikking, zodat we Zell Am See konden verkennen. Met de Summer Card tal van leuke kortingen, waaronder gratis boottocht op het meer en gratis naar de Krimml-watervallen. Goed ontbijt, ruime en propere kamers. ”

• Haus Josef Fersterer Beoordelingsscore: 10,0

“we werden hartelijk ontvangen door de oom van de huidige uitbaatster, hij is een beetje de huisbewaarder. maar al snel was ook de jonge, zeer spontane Christine daar om ons te verwelkomen. het is een gezellige bedoening, levend met 2 kleine kindjes (dus verwacht wel wat geluid in huis) maar dat is waarom wij een B&B boeken. we kregen goeie tips voor het avondeten en werden verrast met een lekker uitgebreid ontbijt.”

• Hotel Martini Beoordelingsscore: 6,7

“Jammer dat er geen mogelijkheid is bij de kamer om buiten te zitten. Uitzicht op vrij dicht bijstaand gebouw. Weinig kamers bezet. Weet niet of er 's avonds gegeten kon worden maar trok niet aan er naar te vragen. Ontbijt was prima”

• Hotel Neue Post Beoordelingsscore: 10,0

“ontbijt goed kamers schoon en goed”

• Almerwirt Beoordelingsscore: 10,0

“Ontbijt is ruim voldoende, kamers goede bedden en prima sanitaire voorziening zoals douche enz. uitzicht op omgeving heel mooi. Ruim voldoende parkeergelegenheid dicht bij hotel. Internet toegang en snelheid prima. Zeer rustige kamer. Goede TV met voldoende zenders om te kiezen. Hotel ligt zeer dicht bij centrum van het dorp.”

• Sonja Alpine Resort Beoordelingsscore: 9,2

“Hou je raam ‘s nachts dicht als je aan de spoorlijn slaapt”

• Hotel Kristall Beoordelingsscore: 9,6

“Geweldig ontbijt buffet, uitstekend 5-6 gangen diner, kamer netjes met alles erop en eraan”

De 30 beste hotels in: Hohe Tauern

gebaseerd op 67.804 hotelbeoordelingen op Booking.com