Negeri Sembilan Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Avillion Admiral Cove Beoordelingsscore: 9,6

“Personeel was erg vriendelijk, hebben mij uitstekend geholpen. Ik was hier alleen, maar iedereen droeg mij z'n warm hart toe dat ik nooit echt alleen was. Ga gerust naar de bar beneden bij de marine als je niet verlegen bent ingesteld zul je hier vriendschap voor het leven vinden. Ik heb erg genoten en zal deze plek nooit vergeten. Voedsel is erg lekker en zeer hygiënisch ik heb als westerling in hartelust alles gegeten zonder dat ik last had van mijn buik. ”

• Klana Beach Resort Port Dickson Beoordelingsscore: 6,7

“Goede kamer ”

• Palm Seremban Hotel Beoordelingsscore: 7,1

“Comfortabel bed.”

• Avillion Port Dickson Beoordelingsscore: 9,6

“Accomodatie is erg mooi aangekleed, personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is ook zeer divers. ”

• Thistle Port Dickson Beoordelingsscore: 4,6

“Zwembad”

• Avillion Port Dickson Beoordelingsscore: 7,5

“Prachtige locatie, echt een plek om vakantie te houden en tot rust te komen. Heerlijke zwembaden waarvan er één adult only is. Onvewachts kregen we een voucher voor toegang tot de Avi-lounge waar we iedere dag twee drankjes of cocktails en hapjes gratis kregen.”

• Avillion Port Dickson Beoordelingsscore: 7,5

“Kom hier nu voor de 5e keer! Personeel altijd aardig!maar moesten wel uur op ons drankje in het zwembad wachten! Ronde bar boven was geweldig!”

• Glory Beach Resort Beoordelingsscore: 4,2

“Not good.”

• Lexis Hibiscus Port Dickson Beoordelingsscore: 8,8

“kamers zijn geweldig en personeel is super gastvrij”

• D'Wharf Hotel & Serviced Residence Beoordelingsscore: 5,8

“Ruime kamer, redelijke omgeving qua restaurants en shopping, maar wat staat er veel leeg. ”

De 20 beste B&B's en herbergen in: Negeri Sembilan

gebaseerd op 1.044 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com

Bekijk alle accommodaties in de regio:Negeri Sembilan