Negev Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• ibex (iBike) unique Desert Inn Beoordelingsscore: 8,3

“Aan de buitenkant ziet het er niet uit. De binnenkant is prachtig. Terras in de tuin ook prima. Gezellige plek, levendig, goede bedden en douche, horren en airco. Leuke restaurantjes in de buurt. Klein stukje rijden naar de rand van de krater.”

• U Suites – Luxury by the Sea Beoordelingsscore: 9,6

“Prachtige ruime suite met ruim balkon uitzicht op Rode Zee. Heerlijke ligbedden, live muziek rond middaguur bij zwembad. Erg gezellig. Lekker eigen zwemtrap naar Rode Zee. Zeer uitgebreide ontbijttafel. Wij hebben genoten.”

• Desert Olive Farm Beoordelingsscore: 10,0

“Geweldig mooie locatie in de woestijn, ruime eigen tipi tent met comfortabel bed. Bij de tent krijg je een "eigen stukje grond" met prive zwembad en bbq. Alles was schoon en de sfeer was ontzettend ontspannen. Wij hebben in ieder geval genoten!”

• Villa 1000 Beoordelingsscore: 10,0

“We werden heel hartelijk ontvangen door de eigenaresse en haar zoon. Ruime kamer, goed matras en een heerlijk terras. Prima adres voor als je Massada wilt bezoeken!”

• Negev Camel Ranch Beoordelingsscore: 9,2

“Erg leuke slaapplek. Wij sliepen echt naast de kamelen. Ontbijt en diner waren erg lekker en waren leuk gepresenteerd door de host. Zeker ook een aanrader is om een rit op de kamelen door de woestijn te maken.”

• Club In Eilat Beoordelingsscore: 8,3

“Ontbijt was fantastisch, zwembad fijn. Ruime kamer!”

• Central Park Hotel Beoordelingsscore: 5,4

“de locatie”

• Succah in the Desert Beoordelingsscore: 10,0

“de locatie in de woestijn was perfect, heel verzorgd en ook voor niet-kampeerders comfortabel. Daarnaast fijn ontbijt.”

• Desert Home Beoordelingsscore: 8,8

“Groot balkon met eettafel en banken, ‘s morgens kon je hier heerlijk ontbijten en aan het eind van de middag van de zonsondergang genieten”

• Isrotel Ramon Inn Hotel Beoordelingsscore: 7,1

“Heel uitgebreid ontbijt. Kamer en faciliteiten waren goed. Prijstechnisch toch best wel hoog.”

De 30 beste hotels in: Negev

gebaseerd op 66.325 hotelbeoordelingen op Booking.com