Niagara Falls and Wine Country Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• «Fantastisk utsikt, rent, hyggelig personale, bra restaurant»

• «Suveren beliggenhet! Anbefaler rom med utsikt mot fossen! Gode senger.Hyggelig personale. Flotte fasiliteter. Flere restauranter på hotellet. Vi spiste på «Brasa» Forskjellige varianter grillet kjøtt som serveres ved bordet. Nydelig mat og suverent personale. Parkering på hotellet.»

• The Oakes Hotel Overlooking the Falls Poeng fra gjester: 10,0

«Rommet var stort og godt, suite i 18. Etg med flott utsikt over fossen. Gode senger med dyner👍😁. Vi satt ved panoramavinduet og såg på fyrverkeri og fargespillet på fossen på kvelden....fantastisk. Vi var veldig fornøyde med dette hotellet.»

• «Bra beliggenhet.»

• Days Inn by Wyndham Fallsview Poeng fra gjester: 6,2

«Jeg likte frokosten pga frokosten var på Hilton hotel. Vi måtte gå i 5 minutter for å komme dit, men det var verdt det.»

• «Fairway Inn er et koselig motel, uten frokost/kaffe, som vi brygget selv på rommet eller kjøpte på bensinstasjonen I nærheten. Det er også kort vei til restauranter. For å komme til et supermarket må man ha bil, men det finnes noen Convenience Stores I nærheten der enkel proviantering kan kjøpes. Resepsjonen var meget behjelpelig med info om alle attraksjoner inkludert I The Niagara Falls Adventure Pass, og Niagara Falls forøvrig, for å få mest mulig av severdighetene med seg. Gangvstand til Niagara er bare 10 minutter. WEGO-bussen (les we go) som frakter turister til alle severdigheter er rundt hjørnet. »

• «Det var ingen frokost. Stort pluss for balkong.»

• The Oakes Hotel Overlooking the Falls Poeng fra gjester: 8,8

«Denne beliggenheten er helt uslåelig med panoramautsikt til begge fossene. Her lønner det seg å bestille en suite for å sikre seg denne utsikten. Hotellet er noe slitt, men rommene er bra vedlikeholdt. Det serveres ikke noe frokost på hotellet, man kan evt spise på Applebee's. Parkering koster ekstra.»

• «Super beliggenhet i forhold til elven og fossene. Stille og rolig til tross for størrelsen. Behagelige senger og fine bad.»

• «Beliggenheten!! Meget nær Niagara Falls, som var det vi skulle se. Kort å gå til utkikkspunkter og fantastisk utsikt fra frokostsalen. Greie parkeringsforhold i tilknytning til hotellet. Hyggelig personale!»

De 30 beste ferieboligene i Niagara Falls and Wine Country

basert på 1 196 omtaler av ferieboliger på Booking.com