1. hovedsiden for hotellanmeldelser
  2. anmeldelser av hoteller i Canada
  3. anmeldelser av hoteller i Canada
Niagara (fossefallene) Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• «Fantastisk utsikt, rent, hyggelig personale, bra restaurant»

• «Suveren beliggenhet! Anbefaler rom med utsikt mot fossen! Gode senger.Hyggelig personale. Flotte fasiliteter. Flere restauranter på hotellet. Vi spiste på «Brasa» Forskjellige varianter grillet kjøtt som serveres ved bordet. Nydelig mat og suverent personale. Parkering på hotellet.»

• «Det var ingen frokost. Stort pluss for balkong.»

• The Oakes Hotel Overlooking the Falls Poeng fra gjester: 8,8

«Denne beliggenheten er helt uslåelig med panoramautsikt til begge fossene. Her lønner det seg å bestille en suite for å sikre seg denne utsikten. Hotellet er noe slitt, men rommene er bra vedlikeholdt. Det serveres ikke noe frokost på hotellet, man kan evt spise på Applebee's. Parkering koster ekstra.»

• «Super beliggenhet i forhold til elven og fossene. Stille og rolig til tross for størrelsen. Behagelige senger og fine bad.»

• «nettes Personal - sauber»

• Wingate by Wyndham Niagara Falls Poeng fra gjester: 6,7

«Vi hadde et familierom, som bestod av 2 store rom med 3 store dobbeltsenger. Det fantes en gang med kjøleskapet og en veldig stor baderom. »

• «Beliggenheten!! Meget nær Niagara Falls, som var det vi skulle se. Kort å gå til utkikkspunkter og fantastisk utsikt fra frokostsalen. Greie parkeringsforhold i tilknytning til hotellet. Hyggelig personale!»

• «Hotellet ligger supert til for å besøke Niagara Falls. Vi spaserte fra hotellet, over broa og til Canadasiden. Hotellet bærer preg av tidens tann, men har et nytt bassengområde og en bra restaurant.»

• Wingate by Wyndham Niagara Falls Poeng fra gjester: 10,0

«Alt i denne hotellet var perfekt! Både beliggenhet og personale, godt og variert frokost. Rommene var større med ekstra gode senger. Kan anbefales!:)»

De 30 beste hotellene i Niagara (fossefallene)

basert på 154 356 hotellomtaler på Booking.com