Ninh Binh Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Tam Coc Nature Beoordelingsscore: 8,8

“Leuke atmosfeer Ontbijt was super”

• TRANG AN SECRET GARDEN Beoordelingsscore: 8,3

“Schitterend locatie middenin de natuur. Mooie kamer, zwembad bij hotel ”

• Lê Lodge Ninh Binh Beoordelingsscore: 10,0

“Top verblijf gehad met goede service! Ze doen net het beetje extra waardoor je heerlijk kan genieten van je vakantie! ”

• Tam Coc Horizon Bungalow Beoordelingsscore: 10,0

“Heerlijke locatie. Fantastisch lieve en hulpvaardige jonge mensen. Voor het slapen gaan, in een geweldig bed, elke avond een gratis kruiden voetbad! Gratis fietsen, scooter verhuur voor 4 € per dag. Kortom... Een hemel op aarde...”

• Ha Lan Homestay Beoordelingsscore: 10,0

“Yen is heel erg aardig en spreekt Engels. Haar homestay was nog maar een week open dus alles is super nieuw en modern. Bij de Homestay zit ook een restaurant waar we meerdere keren heerlijk hebben gegeten. Yen doet er alles aan om het naar je zin te maken en helpt met het regelen van tours en evt. Tickets. We hebben met een vriend van haar ook een tour gedaan, erg leuk tussen de locals. ”

• Trang An Valley Bungalow Beoordelingsscore: 10,0

“Wij zijn er voor de 4de keer. Lokatie is perfect, maar het personeel misschien nog wel beter. En dan nog het eigenaarskoppel. Zo leuk. En ach iedereen kan iets bedenken wat niet OK is, maar kijk aub even naar de prijs. Gewoon doen. Lieve mensen. Wat te denken van de vijver vol met vis. De Ijsvogels. Het uitzicht. Teveel om op te noemen. Mijn plek in Vietnam om echt even te genieten”

• Tam Coc Serene Bungalow Beoordelingsscore: 7,5

“Wauw! Dit is echt een hele goede accommodatie. De locatie is top, wel een klein beetje zoeken in de smalle straatjes maar het staat goed aangegeven. De bungalow ziet er super verzorgt uit en heerlijke bedden! Wij hebben hier genoten. ”

• Tam Coc Valley Bungalow Beoordelingsscore: 9,6

“De locatie was super, rustig gelegen net iets buiten het centrum van TamCoc, maar met de gratis fietsen was je er zo! TamCoc is sowieso een heel chill stadje, genoeg te bezichtingen, cafe’s en restaurants, maar ook rustige plekjes om even tot rust te komen. Service is erg goed in TamCoc Valley! Geven je een warm welkom en staan altijd voor je klaar. ”

• Emeralda Resort Ninh Binh Beoordelingsscore: 8,8

“Mooi resort vlakbij het Van Long nature reserve. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en het eten in het restaurant was ook zeer goed.”

• Tam Coc Rocky Bungalow Beoordelingsscore: 10,0

“Super aardige mensen, ze verwelkomen je als familie. Prachtige bungalow, lekker schoon. Na een lange dag kun je een heerlijke duik nemen in het zwembad. Het eten bij de homestay is top, ook de pannenkoeken als ontbijt smaakte goed. Wij mochten nog gebruik maken van de bungalow tot dat we vertrokken met de nachtbus, service ten top! Meer dan je geld waard! Had graag langer willen blijven...”

De 30 beste hotels in: Ninh Binh

gebaseerd op 14.470 hotelbeoordelingen op Booking.com