Noord-Beveland Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Hotel De Korenbeurs-Willem4 Beoordelingsscore: 7,1

“Zeer vriendelijke ontvangst met koffie. Honesty-bar. Prima kamer met grote badkamer. Terrasje achter buiten. Ontbijt voldoende/simpel/goed. Midden in centrum. Welkomstbord met namen.”

• Apart Hotel Het Veerse Meer Beoordelingsscore: 10,0

“Hartelijke ontvangst, goede uitleg over streek. Lekker ontbijt. Ligging perfect achter Hoofdstraat Kortgene ”

• Koningsheim Beoordelingsscore: 8,8

“Fijn chalet met vriendelijke gastvrouw. Lekkere rustige omgeving en goeie privesauna in chalet. Een extra of grotere koekenpan/hapjespan is wel welkom. ”

• Hotel De Korenbeurs-Willem4 Beoordelingsscore: 7,9

“Rustig gelegen, vriendelijk personeel”

• Pension Bij de Molen Beoordelingsscore: 8,8

“Nette, schone kamer. Ontbijt is goed verzorgd en gevarieerd. Restaurant op loopafstand.”

• Corona Laboris Beoordelingsscore: 8,3

“rust en ruimte, relaxte sfeer”

• CountryHouse de Vlasschure Beoordelingsscore: 7,9

“Wij hadden kamer nr 3, een kleine kamer, beetje gedateerd misschien, maar wel met een goed (lang) bed, en dat is het belangrijkste. Onze viervoeter was ook welkom. Geen drukte op dag van vertrek, we mochten in alle rust ontbijten, pakken en vertrekken. Ontbijt was lekker. Prachtige grote tuin. Mooie locatie, net buiten de dorpskern van Wissenkerke.”

• Hotel De Zilte Zeeuw Beoordelingsscore: 8,8

“Ruime kamer, zeer goede douche, goede gratis parkeermogelijkheden, winkelvoorzieningen dichtbij, voldoende restaurants in het dorp.”

• HCR de Kroon Beoordelingsscore: 10,0

“Ontbijt prima, kamer prima. Gezellige drukte in café en restaurant. Uitstekend diner. We komen zeker nog eens aan!”

• “Kamers zijn ruim en schoon, ontbijt is uitgebreid en je kunt lekker eten in het hotel restaurant.”

De 25 beste vakantiewoningen in: Noord-Beveland

gebaseerd op 1.601 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com