Noord-Noorwegen Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Brygga Restaurant Bed and Breakfast Beoordelingsscore: 10,0

“Erg mooie locatie en goed verzorgt. Ook mooi restaurant op locatie aanwezig. ”

• Bjerkvik Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Het avondeten en ontbijt is goed, de kamers zijn netjes en het uitzicht over het fjord is super.”

• Norwegian Wild Beoordelingsscore: 7,9

“Het was heel rustig en je wandelt zo het nationaal park anderdalen in. Hier hebben we ook het noorderlicht gezien! Geweldig!”

• Vollan Gjestestue Beoordelingsscore: 9,2

“Vriendelijk personeel. Uitstekend brood bij het royale ontbijtbuffet. Steeds goede koffie gratis beschikbaar. Relatief goed restaurant.”

• Enter Viking Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“Midden in tromso. We zijn hier 1 macht geweest en dat was perfect.”

• Rognan Hotel Beoordelingsscore: 7,1

“Er zit een groot verschil tussen 3* hotels, dit hotel zit wel aan de onderkant van 3*. Het is een groot ouderwets hotel, met een restaurant waar een hele grote trap naar beneden komt. De gangen zien er erg gedateerd uit, maar de kamer die we kregen was weer heel erg groot, met een schitterend uitzicht op het fjord met de kleinere vissersbootjes aan de kant. Degene die ons wat te drinken kwam brengen was ontzettend gastvrij, vriendelijk en ze gaf ons nog tips om het noorderlicht te zien die avond. Overig personeel kan hier nog wat van leren.”

• Fru Haugans Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“Hotel in het oude centrum van Mosjoen. Het hotel toont niet groot maar is het wel. Aan een rivier waar je heerlijk kunt wandelen. En voor Tesla rijders naast het hotel een grote rij met superchargers. 's morgens een heerlijk ontbijt. Wij hadden een kamer op de bovenste verdieping. Ruime kamer met uitzicht op de straat. Er is een goed restaurant en een gezellige bar aanwezig in het hotel.”

• Alta River Camping Beoordelingsscore: 8,3

“Prima prijs/kwaliteit, alles netjes, prima sanitair”

• Legendary Lodge Senja Beoordelingsscore: 9,2

“Prachtige ruime lodge met Noorse inrichting dat een extra dimensie geeft aan de lodge. Uitzicht top met hopelijk Noorderlicht vanuit Jacuzzi. Alles aanwezig in de lodge (voldoende keukenspullen, hout), goede bedden, veel informatie, kaarten aanwezig voor tourski of wandelaars.”

• Evenes Airport Hotel Beoordelingsscore: 5,8

“kamer eenvoudig schoon en gied”

De 30 beste vakantiewoningen in: Noord-Noorwegen

gebaseerd op 22.389 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com