Nord-Friesland Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Hotel Osterkrug Poeng fra gjester: 9,6

«God beliggenhet og hyggelig personalet. »

• Pension Marktblick Poeng fra gjester: 9,6

«Perfekt läge. Fantastiskt rum med altan. Kommer boka hotellet om vi kommer tillbaka. God frukost. Bra att parkera. Vacker liten stad, men ska nog besökas lite tidigare på året, många restauranger var stängda. »

• Zum Goldenen Anker Poeng fra gjester: 8,3

«Fin beliggenhet rett ved den historiske havnen. Lett å ta seg spasertur til Wattenforum, langs elven m.m. Svømmebasseng (ikke åpent alle dager) Utmerket frokost buffé med bra utvalg av brød og rundstykker, diverse frokostblandinger, pålegg (alt fra diverse oster,pølsepålegg, fisk og reker, kokt egg, eggerøre, bacon m.m.) Jeg hadde på forhånd gitt beskjed om at jeg trenger glutenfri mat og fikk 2 typer brød og rundstykker i egen kurv servert ved bordet. Rommet var stort og hyggelig innredet. Minibar, TV, vann på bordet og gummibjørner på hodeputen. Fint bad, bra seng. Hyggelig betjening. Koken fikset glutenfri versjon av fiskeretten som jeg hadde lyst på 👍 Bra utvalg av middag og drikke i restauranten. »

• Hotel Gregory Wyk auf Föhr Poeng fra gjester: 8,8

«Top Lage - nettes Personal »

• Altes Zollamt Poeng fra gjester: 8,3

«Lokalisering»

• Hotel Aquarium, Ringhotel Poeng fra gjester: 9,5

«Kjempegod og svært rikholdig utvalg. Eggerøren den beste vi har fått på noe hotell.»

• Hotel Roth am Strande Poeng fra gjester: 8,8

«Sehr nettes Personal, super Lage.»

• Hotel Möllner Hof Poeng fra gjester: 9,2

«Alles»

• Landgasthof Struckum Poeng fra gjester: 9,6

«Bra rum, god mat i restaurangen o bra frukost.»

• Best Western Plus Theodor Storm Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Rommet og sengen var utmerket.»

De 30 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Nord-Friesland

basert på 11 688 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com