Nordland Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Brygga Restaurant Bed and Breakfast Beoordelingsscore: 10,0

“Erg mooie locatie en goed verzorgt. Ook mooi restaurant op locatie aanwezig. ”

• Bjerkvik Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Het avondeten en ontbijt is goed, de kamers zijn netjes en het uitzicht over het fjord is super.”

• Astrupgården Room & Apartments Beoordelingsscore: 7,1

“De locatie En een heerlijke douche en het was uitstekend Schoon!”

• Scandic Svolvær Beoordelingsscore: 8,0

“Mooi gelegen hotel, vanaf ontbijtruimte en terras hadden we een mooi uitzicht op Svolvaer en de haven. Prima uitgangsplek voor wandelingen in de omgeving of een trip per boot naar het Trollfjord en de zeearenden. We hadden prachtig weer en konden zelfs twee gratis fietsen van het hotel gebruiken”

• “Mooi centraal gelegen hotel, zeer sfeervol ingericht. Prima ontbijt met mooi uitzicht op de haven van Henningsvaer. Gasten kunnen zelf wafels maken en er staat doorlopend koffie en thee klaar.”

• Eliassen Rorbuer Beoordelingsscore: 8,3

“Een van de mooiste plekken op de Lofoten om te overnachten. Prachtig gelegen en heel schoon huisje met mooi uitzicht over het water. We hadden prachtig weer en konden zelfs buiten in het zonnetje ontbijten. Zelfs het noorderlicht hebben we gezien. Prachtige omgeving voor het maken van foto´s en plaatsjes als Reine, A, Tind, Sund en Nusjfjord te bezoeken. Aanrader.”

• Radisson Blu Hotel Bodø Beoordelingsscore: 8,3

“Groot, centraal gelegen hotel in Bodo. Dichtbij centrum en haven, maar ook op loopafstand van het vliegveld. Grote ontbijtruimte met mooi uitzicht over de haven.”

• Rognan Hotel Beoordelingsscore: 7,1

“Er zit een groot verschil tussen 3* hotels, dit hotel zit wel aan de onderkant van 3*. Het is een groot ouderwets hotel, met een restaurant waar een hele grote trap naar beneden komt. De gangen zien er erg gedateerd uit, maar de kamer die we kregen was weer heel erg groot, met een schitterend uitzicht op het fjord met de kleinere vissersbootjes aan de kant. Degene die ons wat te drinken kwam brengen was ontzettend gastvrij, vriendelijk en ze gaf ons nog tips om het noorderlicht te zien die avond. Overig personeel kan hier nog wat van leren.”

• Fru Haugans Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“Hotel in het oude centrum van Mosjoen. Het hotel toont niet groot maar is het wel. Aan een rivier waar je heerlijk kunt wandelen. En voor Tesla rijders naast het hotel een grote rij met superchargers. 's morgens een heerlijk ontbijt. Wij hadden een kamer op de bovenste verdieping. Ruime kamer met uitzicht op de straat. Er is een goed restaurant en een gezellige bar aanwezig in het hotel.”

• Evenes Airport Hotel Beoordelingsscore: 5,8

“kamer eenvoudig schoon en gied”

De 15 beste B&B's en herbergen in: Nordland

gebaseerd op 4.932 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com