1. hovedsiden for hotellanmeldelser
  2. anmeldelser av hoteller i Hellas
  3. anmeldelser av hoteller i Hellas
Nordlige egeiske øyer Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Hydrele Beach Hotel & Village Poeng fra gjester: 8,8

«Beliggenhet, renhold og service på rommet. Stort sett hyggelig betjening, de i resepsjonen kunne virke litt sure.»

• Motel Nikos Poeng fra gjester: 9,6

«Helt fantastisk eier kjørt oss til fergeterminalen etter en trivelig kopp kaffe med eier og en kamerat.om vi kommer til Lesvos et dette stedet for oss,rimelig rolig for støy PS.rent og ryddig og god Wi-Fi.»

• Hotel Votsala Poeng fra gjester: 10,0

«Frokosten beyond words (helt sant)»

• Hotel Mariona Poeng fra gjester: 6,7

«Veldig hyggelig personale. Ok beliggenhet.»

• Hotel Kyma Poeng fra gjester: 9,2

«Helt Identiskt Greskt med fatastisk beliggenhet! Koseligt familiedrevet hotel hvor du blir ivaretatt på alle måter! Enkelt, men har det du trenger. Badebyen er liten så det er kort vei til alt! Anbefales!»

• Lesvion Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«meget bra frokost,rent og ordentlig bad og rom ,spiste middag også bra mat som passet oss til en bra pris. eneste bakdel var trafikkstøy ,men det er noe man må regne med når man vil bo sentralt trivelig handlegate på baksiden av hotellet.»

• Captain Lelis Poeng fra gjester: 7,9

«Utsikten fra 3. etasje. Beliggenheten til havna med alle fasiliteter. Greske naboer syntes jeg var hyggelig.»

• Atheras Poeng fra gjester: 7,5

«Sentral beliggenhet. Kjekt å kunne ta en dukkert i svømmebassenget.»

• Polyxeni Hotel Poeng fra gjester: 9,5

«Hyggelig betjening, udmerket frokost og god komfort. Mer sentral beliggenhet er vanskelig å finne. Midt på havna, men likevel stille og rolig på natta.»

• Pefka Rooms Poeng fra gjester: 4,6

«Det var lett i forhold til flyplass»

De 25 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Nordlige egeiske øyer

basert på 2 331 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com