Norddistriktet i Israel Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Bat Galim Boutique Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Personalet var svært hjelpsomme og hyggelige,ble godt ivaretatt som gjest.Lyse pene rom. Gode senger.Kort vei til strand. Godt utvalg av restauranter.»

• Caesar Premier Tiberias Hotel Poeng fra gjester: 7,1

«Veldig bra beliggenhet. God og variert mat. Hyggelig betjening, vi følte oss velkommen.»

• Sea Plaza Hotel Haifa Poeng fra gjester: 9,2

«Lyse rom. Sentral beliggenhet i forhold til vårt behov. Kort vei til strand.»

• Zimmers at the Forest Poeng fra gjester: 10,0

«Kjempe gode senger, filk tilbud om frokost på døren som smakte kjempe bra, aledeles nydelig plass, utmerket service!»

• The Colony Hotel Poeng fra gjester: 6,7

«Nei»

• Club Hotel Tiberia Poeng fra gjester: 9,6

«Veldig godt utvalg av mat. Deilig basseng med god plass.»

• Vered Hagalil Holiday Village Hotel Poeng fra gjester: 7,5

«Vi fikk først en hytte hvor man ikke fikk låst ytterdøra, vi fikk dermed oppgradert til annen hytte som ble definert som suite så kommentarene er ut fra det. Kjapt levert. Flott beliggenhet med utsikt over sjøen. God frokost. Svømmebasseng på området som nok passer bedre til barn.»

• Travel Hotel Gesher Haziv Poeng fra gjester: 7,9

«God seng. God frokost. Rimelig og hyggelig. Rolig. TV på rommet. Swimmingpool bra. Kort vei (4 min å kjøre) til fin badestrand. Kommer gjerne tilbake hit. 5 min å gå til god pizzarestaurant og til supermarked med masse god frukt,is og snacks til kveldskos. Rommet har tekjøkken. Velkomstgave fra overnattingsstedet: Vin på rommet; - veldig hyggelig. Hvert rom har egen uteplass. Lett å komme i kontakt med andre reisende , - om man vil.»

• 1926 Designed ApartHotel Poeng fra gjester: 7,9

«God beliggenhet, hyggelig hotell, litt smale og relativt harde senger, men stedet er sentralt.»

• Vered Hagalil Holiday Village Hotel Poeng fra gjester: 8,8

«Fantastisk utsikt ved de fremste hyttene. Flotte hytter som ga eksklusivt preg vi kunne nyte»

De 30 beste ferieboligene i Norddistriktet i Israel

basert på 19 122 omtaler av ferieboliger på Booking.com