North Pennines Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• The Beaumont Hexham Poeng fra gjester: 9,2

«Stort rom. Hyggelig og hjelpsomt personale. Veldig god frokost, og bra restaurant på hotellet. Hexham er et bra utgangspunkt for å besøke Hadrians mur. »

• Appleby Castle Poeng fra gjester: 10,0

«Annerledes med tanke på at det er et ekte slott. Man føler seg litt herskapelig, og blir også behandlet slik.»

• The Beaumont Hexham Poeng fra gjester: 10,0

«Alt topp»

• Station Inn Poeng fra gjester: 7,1

«Veldig trivelig betjening. God frokost og god middag med drikke for en rimelig penge.»

• Centre Of Britain Hotel Poeng fra gjester: 9,2

«Vi gikk Hadrians Wall og måtte til en nabolandsby for å overnatte. Vi tok taxi, og ble tatt vel imot på hotellet. Hyggelige rom i 1,5 etasje! (Kunne gjerne hatt dobbeltseng....) Hotellet lå i en koslig, liten landsby. God frokost neste dag. For oss fra Norge var det hyggelig å snakke norsk med dansk vertinne. Vi fikk mye god informasjon i denne samtalen om Hadrians Wall og ruta vi gikk. Et hyggelig og "ladende" besøk før vi igjen fortsatte å gå Hadrians Wall. Artig at de gjør et poeng av at vi er midt i England.»

• The Hadrian Hotel Poeng fra gjester: 8,3

«Ligger fint til i forhold til Hadrians Wall. Et hyggelig hotell som også serverte middag på kvelden. Hyggelig betjening, behagelige rom og et godt sted å lande etter flere mils vandring. God frokost og mulighet til å kjøpe med mat for de som ønsket det ( i forhold til vandring videre langs Hadrians Wall)»

• Holmehead Farmhouse Poeng fra gjester: 9,6

«Deilig frokost og middag i en meget vennlig atmosfære. Nydelig beliggenhet skjermet for trafikk. Ordentlig tur på landet»

• Lanercost Equestrian and Country Poeng fra gjester: 10,0

«Fantastisk B&B, meget vennlig og personlig velkommen. Deilig kvelds mat og en god glass vin etter en fint tur langs Hadrian wall. Vi var så fornøyd at vi bestilte rom for tilbakereise med en gang. Andre gang fikk vi til og med en nyt dyne fordi at første gang syntes vi at dynen var for varmt.»

• The Golden Lion Poeng fra gjester: 7,5

«Delikat og god frokost, god kaffe og te. Meget god service av blid betjening. Ryddig og rent over alt. Fint gammelt hus, hyggelig restaurant, veldig engelsk og koselig. »

De 15 beste hotellene i North Pennines

basert på 8 168 hotellomtaler på Booking.com