Noordwest Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hartbeespoort Holiday Resort Beoordelingsscore: 7,9

“Gunstige ligging. Behulpzaam personeel. ”

• The Kingdom Resort Beoordelingsscore: 9,2

“De kamers waren mooi en hadden alle comfort. De ligging was kort bij ingang van Pilanes NP.”

• WoodRidge Palms Boutique Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“De rust, de mooie kamer”

• The Ostrich Manor Beoordelingsscore: 7,9

“Vriendelijk en erg behulpzaam personeel. ”

• African Elegance Tented Lodge Beoordelingsscore: 8,8

“Hele leuke locatie met vriendelijk personeel. De tenten waren zeer leuk, net als het kampvuur ervoor.”

• Finfoot Lake Reserve Beoordelingsscore: 10,0

“De locatie van ons verblijf (Villa 2) was adembenemend! De villa ligt aan de rand van het complex dicht bij het meer. De dieren (Kuddu / Apen/ vogels) die 's morgens uit ons zwembad kwamen drinken... het prachtige uitzicht, echt een sprookje! OOk de maaltijden (ontbijt/ lunch/ diner) die in het bijbehorende restaurant geserveerd worden waren stuk voor stuk prima! En als je ooit in Finfoot verblijft, boek dan de segway safari!!! dat is zo'n leuke manier om de bush te ontdekken!”

• Black Rhino Game Lodge Beoordelingsscore: 9,2

“Alle maaltijden, inclusief de high tea, waren geweldig. Service en game-drives subliem. Veel gezien. Hele kundige rangers!”

• Pilanesberg Tented Safari Camp Beoordelingsscore: 7,5

“Het ontbijt dat we kregen na de Game Drive was fantastisch. Zeer uitgebreid en smakelijk. De locatie is ook gaaf. In het midden van Pilanesberg Game Reserve. Impala's liepen rond de tent. Er zal ook een muis in onze tas met eten, dus er zat genoeg wild! Personeel was aardig, meedenkend en we voelden ons welkom. Game drive was ook gaaf, mooi park. Jachtluipaarden, olifanten, nijlpaarden, Afrikaanse zeearend, zebra's, wildebeesten, hartebeesten, giraffes. Veel wild dus. Met elkaar eten in de avond beviel ons goed.”

• aha Thakadu River Camp Beoordelingsscore: 9,2

“Prachtige lodge met een prachtige ligging. Olifanten, kudu's en meer te zien vanuit de lodge. Geweldige game drives met Big 5 en meer”

• Morokolo Safari Lodge Beoordelingsscore: 8,8

“Mooie lodge, kleinschalig en goede game drives”

De 30 beste hotels in: Noordwest

gebaseerd op 25.495 hotelbeoordelingen op Booking.com