Nord-Kypros Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Avenue Hotel Poeng fra gjester: 9,6

«God service, svært hyggelig personale, morsom romløsning, god seng, god mat - alt topp»

• Bare Hills Guest Rooms Poeng fra gjester: 7,9

«Fantastisk hyggelig mottakelse og opphold som egentlig oppveier for mindre negative ting. Veldig hyggelig familie som virkelig står på for at man skal trives. »

• The Olive Tree Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Jeg forstår ikke hvorfor norske turoperatører ikke har turer til nordkypros. Dette landet bør bli nordmenns neste reisemål. Meget hyggelige mennesker. Meget god mat. Fritidsaktiviteter, svømming turer etc.»

• Sweet Water Bay Appartment Poeng fra gjester: 5,0

«Beligenheten.»

• Kyrenia Reymel Hotel Poeng fra gjester: 7,9

«Veldig sentralt lite hotell med hyggelig betjening. Rommet var inkl frokost, men den var ikke på selve hotellet. Kun 5 minutter å gå, så det var helt greit og den var veldig god.»

• Kemerli Konak Boutique Hotel Poeng fra gjester: 8,8

«Hotellet var fleksibelt da jeg ba om et nytt rom. Rommet de først ga meg var litt for nær en vei, og jeg ønsket å ha det helt stille og rolig. Jeg synes de ordnet dette for meg på en veldig god måte.»

• Manolya Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Beliggenhet helt super. Manager - Mehmet - helt fantastisk! Hjelpsom og vennlig, tok godt vare på oss og viste oss turmuligheter, ordnet transport m.m. Kort og godt; et fantastisk opphold!»

• Kemerli Konak Boutique Hotel Poeng fra gjester: 8,3

«God mat. Hyggelige rom. Hyggelig og hjelpsom betjening. Fin beliggenhet.»

• Vouni King Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Ja til begge deler»