Northumberland Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• The Beaumont Hexham Poeng fra gjester: 9,2

«Stort rom. Hyggelig og hjelpsomt personale. Veldig god frokost, og bra restaurant på hotellet. Hexham er et bra utgangspunkt for å besøke Hadrians mur. »

• Schooner Hotel Poeng fra gjester: 3,8

«Blide personale»

• The George Hotel Poeng fra gjester: 6,2

«Stille og rolig»

• Marshall Meadows Country House Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«God mat og et meget hyggelig og serviceinnstilt personale. »

• The Beaumont Hexham Poeng fra gjester: 10,0

«Alt topp»

• Station Inn Poeng fra gjester: 7,1

«Veldig trivelig betjening. God frokost og god middag med drikke for en rimelig penge.»

• Centre Of Britain Hotel Poeng fra gjester: 9,2

«Vi gikk Hadrians Wall og måtte til en nabolandsby for å overnatte. Vi tok taxi, og ble tatt vel imot på hotellet. Hyggelige rom i 1,5 etasje! (Kunne gjerne hatt dobbeltseng....) Hotellet lå i en koslig, liten landsby. God frokost neste dag. For oss fra Norge var det hyggelig å snakke norsk med dansk vertinne. Vi fikk mye god informasjon i denne samtalen om Hadrians Wall og ruta vi gikk. Et hyggelig og "ladende" besøk før vi igjen fortsatte å gå Hadrians Wall. Artig at de gjør et poeng av at vi er midt i England.»

• The Hadrian Hotel Poeng fra gjester: 8,3

«Ligger fint til i forhold til Hadrians Wall. Et hyggelig hotell som også serverte middag på kvelden. Hyggelig betjening, behagelige rom og et godt sted å lande etter flere mils vandring. God frokost og mulighet til å kjøpe med mat for de som ønsket det ( i forhold til vandring videre langs Hadrians Wall)»

• The Golden Lion Poeng fra gjester: 7,5

«Delikat og god frokost, god kaffe og te. Meget god service av blid betjening. Ryddig og rent over alt. Fint gammelt hus, hyggelig restaurant, veldig engelsk og koselig. »

De 30 beste ferieboligene i Northumberland

basert på 3 675 omtaler av ferieboliger på Booking.com