Notranjska (Krain) Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Farm House Na Meji Beoordelingsscore: 8,3

“Ontzettend vriendelijke lieve en behulpzame mensen. De accu van onze auto bleek kapot, de echtgenoot van een personeelslid is ons komen helpen door met zijn auto naar de garage te rijden, de accu te kopen met mijn vriend en heeft de accu er ook nog ingezet. We waren er een beetje ontroerd van, zo aardig. Verder altijd leuke gesprekjes, de eigen likeurstokerij is een leuke extra en het hele geheel is zeer mooi en landelijk gelegen. ”

• Hotel Kras Beoordelingsscore: 7,5

“Net hotel voor nachtje op doorreis”

• Weiss apartment Beoordelingsscore: 9,6

“Goede locatie voor uitstapjes in de omgeving. Zeer aardige gastvrouw en ouders. Supermarkt op loopafstand.”

• Guesthouse Sanabor Beoordelingsscore: 8,8

“Aangename verwelkoming. Lekker ontbijt.”

• Hotel Rakov Skocjan Beoordelingsscore: 7,1

“Prijs is natuurlijk erg aantrekkelijk. voor een eenpersoonskamer. Eigen badkamer met toilet is wel fijn. Rustig hotel in een heerlijk stille en mooie omgeving.”

• Hotel Center Beoordelingsscore: 7,5

“Erg mooie kamer, net gerenoveerd! Ook aardig personeel en er was altijd iemand beschikbaar aan de balie. Het ontbijt was prima in een mooie eetzaal. Als je de postonja caves en het kasteel wil bezoeken een aanrader om te overnachten! We hebben die avond erg lekker gegeten bij Štorja pod stopnicami (iets duurder maar erg lekker).”

• “Vriendelijke service, nette en nieuwe kamers, voldoende parkeergelegenheid, handige ligging voor een bezoek aan de grotten + korting van 10%.”

• Postojna Cave Hotel Jama Beoordelingsscore: 9,6

“Ligging direct bij de grotten Super vriendelijke service Hondenopvang Goede bedden Heerlijk ontbijt”

• Camping Pivka Jama Postojna Beoordelingsscore: 3,8

“Donkere vakantiewoning, altijd verlichting moeten aandoen”

• N'Lesini Beoordelingsscore: 9,6

“Je wordt heel hartelijk ontvangen door gastvrouw Anita, de kamer die wij hadden was zeer ruim met een dubbelbed, zetel en een tussengang naar de badkamer. Het ontbijt is gezond met alles wat er moet zijn, koffie, fruitsappen, brood, yoghurt, enz... . Als je op voorhand vraagt om daar 's avonds te dineren zal je je het zeker niet beklagen, de gastvrouw zal heerlijk lokaal voor je koken. Er is een ruime parking aanwezig en het uizicht vanuit de ontbijtzaal is prachtig. Zeker een aanrader, ook ideaal om te ontstressen na een dagje drukke Postojna grotten.”

De 20 beste vakantiewoningen in: Notranjska (Krain)

gebaseerd op 4.460 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com