Nova Scotia Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• HI-Cabot Trail Hostel Beoordelingsscore: 7,9

“Shane en Dawn waren heel vriendelijk en zorgden ervoor dat het verblijf super prettig was! De ruimtes waren schoon en goes onderhouden. Het is een uitstekende locatie om een paar nachten te verblijven en vanaf daar het cabot trail te verkennen!”

• Bear on the Lake Guesthouse Beoordelingsscore: 8,8

“Enorm gastvrije eigenaren die alles wisten te vetellen over het Cabot Trail. Alle ruimtes waren heel schoon en goed onderhouden.”

• Peggy's Cove - Big Lake Lodge Beoordelingsscore: 10,0

“Locatie aan meer”

• “Mooie grote ruime kamer, prachtig uitzicht Prima bedden, goede badkamer Vriendelijk personeel”

• Cornerstone Motel Beoordelingsscore: 8,8

“Locatie en personeel”

• Highland Motel Beoordelingsscore: 7,5

“De rust”

• “Uitstekende ligging, quasi nieuw hotel, prima kamer en badkamer”

• Hearthstone Hotel Dartmouth - Halifax Beoordelingsscore: 8,3

“Ruime kamer. Aardig personeel. Goed bereikbaar. Voldoende parkeergelegenheid.”

• Sea Breeze Motel Beoordelingsscore: 8,8

“Prachtig uitzicht. Genoten van de mooie zonsondergang. Zitjes op veranda voor kamers. Rust. Vriendelijke eigenaar.”

• Alt Hotel Halifax Airport Beoordelingsscore: 7,5

“Door weersomstandigheden was onze vlucht vertraagd, waardoor we pas de volgende ochtend op Vliegveld Halifax aankwamen. Bij de receptie gemeld dat wij dus niet hebben kunnen overnachten door onvoorziene omstandigheden. Wij hadden ip begrip dat er toch kosten in rekening gebracht zouden worden. Vlgs receptioniste werd het gehele bedrag in rekening gebracht... Receptioniste toonde verder weinig belangstelling, wij moesten nog even wachten voor onze pick-up, deze tijd brachten we door in de lobby van het hotel, er werd nog geen kopje koffie aangeboden....na een door ons doorgebrachte nacht op het vliegveld van Ottawa en niet geslapen dus.... Enquete van het hotel later ingevuld en naar aanleiding hiervan werd alsnog bijna het volledige bedrag teruggestort. Klasse reactie van het management!!”

De 30 beste vakantiewoningen in: Nova Scotia

gebaseerd op 4.862 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com