Westelijke Nusa Tenggara Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Coco Cabana Beoordelingsscore: 10,0

“Alles aan deze plek is goed! Zelden op zo’n goede accommodatie gezeten. De kamers zijn ongelofelijk mooi en schoon. Een paar hoogtepunten zijn : De badkamer, het bed, de WiFi, het zwembad, het personeel, het ontbijt, fietsverhuur. Alles is eigenlijk top en goed geregeld! Zeker een aanrader op Gili Trawangan!!”

• Lombok Senggigi Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Zacht bed Ontbijt was goed Scooterhuur 50k per 24 uur”

• Mola2 Resort Gili Air Beoordelingsscore: 7,9

“Kamers waren groot met een buiten badkamer”

• Katamaran Hotel & Resort Beoordelingsscore: 10,0

“Alles”

• Origin Lombok Beoordelingsscore: 10,0

“Fantastisch mooie plek met vriendelijk personeel en aangename faciliteiten!”

• M BOX Gili Trawangan Beoordelingsscore: 9,6

“Ligging is rustig Zacht bed op privekamer Zwembad was schoon (wel mer suuuuuuperveel chloor) Beste ontbijtbuffet!”

• Gili La Boheme Beoordelingsscore: 9,2

“Erg leuk en vriendelijk personeel. Worden veel gezellige avondjes georganiseerd. Goed geholpen bij het boeken van een prive snorkel tour en het huren van fietsen. Ik zal hier zeker terug komen”

• PinkCoco Gili Air Beoordelingsscore: 7,5

“Super vriendelijke mensen, goede service en heel erg schoon”

• Kurnia Jaya Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Viel tegen”

• Gili Turtle Beach Resort Beoordelingsscore: 8,3

“Wij hadden verwacht dat een 'beach resort' echt aan het strand zou zijn, maar dit is niet het geval. Vanaf de hoofdstraat loop je richting de verschillende accommodaties, maar, het is wel vlakbij het strand, dus prima! We hadden een deluxe kamer geboekt, er werd ons niet echt wat verteld (over bijv. wifi of ontbijt), maar werden na een welkomstdrankje naar ons huisje gebracht. De airco daar deed het heel slecht, dus kregen we een ander (200.000 roepia duurder) huisje die er inderdaad veel mooier uitzag. Daar mochten we ook 2 nachten in blijven slapen, dus dat was fijn! Het was een schone kamer, schone handdoeken, lekker bed, heerlijke douche (badkamer is wel in de open lucht, maar vonden wij wel leuk), vriendelijke mensen en ontbijt zit bij de prijs inbegrepen. Je kunt voor het ontbijt kiezen uit een aantal opties en daar doen ze erg hun best voor. We hebben fietsen gehuurd voor 50.000 roepia per dag, waren prima fietsen. Al met al zeker een aanrader om hier te verblijven! Je hoort af en toe het gezang uit een moskee, maar hier hebben we tijdens de nacht geen last van gehad.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Westelijke Nusa Tenggara

gebaseerd op 53.414 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com