Oaxaca Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Agrado Guest House Beoordelingsscore: 9,2

“Super vriendelijk personeel, warm welkom. Avondmaaltijden gezellig met elkaar aan een lange tafel, makkelijk contact leggen. Mooi huis met groene tuin en diverse zitplekken. Valentino de hond, is ook erg schattig en speels (wel al behoorlijk groot) Badkamer was afgesloten Vd kamer. ”

• Casa de Don Pablo Hostel Beoordelingsscore: 8,8

“Hele mooie kamers en echt goede bedden/matrassen”

• Hotel con Corazón Beoordelingsscore: 10,0

“Wat een heerlijke en prachtige accommodatie! Mooie kamer met een heerlijk groot bed, lekker ontbijt wat met zorg is bereid, geweldig vriendelijke personeel en een uitstekende uitvalslocatie voor het bezoeken van Oaxaca! De service is uitmuntend en men denkt graag met je mee hoe je een mooie trip kunt maken! De sfeer is heel relaxt en je voelt je al snel thuis.”

• Hotel Dainzu Beoordelingsscore: 9,2

“Locatie”

• Hotel Trébol Beoordelingsscore: 7,5

“Sfeer in het hotel.”

• Casa Tobalá Beoordelingsscore: 6,2

“Aardig en behulpzaam personeel”

• Villa Blanca Huatulco Beoordelingsscore: 6,7

“Goed en uitgebreid ontbijt.. jammer dat er geen thee/ koffie faciliteiten op de kamer zijn. Wij hebben best last gehad van de muggen.. geen horren ..”

• Hotel Arcoiris Beoordelingsscore: 7,9

“Het uitzicht op de woeste golven is werkelijk om niet van los te komen. Het was eenvoudig allemaal , wel een haak aan het plafond voor een klamboe alleen hadden wij die niet mee, dus best wat nare muggenbulten. Deuren en ramen hadden soms wel gaas maar sloten niet goed af dus ze komen toch binnen. Bed was best goed, bedlinnen was schoon. dus voor 1 nacht okay . Hotel heeft eigen gratis parkeervoorziening en drinkwatercontainers op de veranda. Zwembad(Je) was aanwezig maar dreef best wat in..maar kan niet anders met bomen erom heen. Vanwege de toch al vele muggenbulten ben ik er niet in gegaan (bang voor nog meer bulten).”

• El Diablo y la Sandia Beoordelingsscore: 8,5

“Erg vriendeliujk en behulpzaam.”

• Hostal de Las Américas Beoordelingsscore: 10,0

“Voordat wij op de kamer konden was het mogelijk om onze bagage op te bergen en gebruik te maken van een wc en douche om even op te frissen. Prettige kamer. Wij hadden geluk dat we met zijn drieën een kamer voor zes deelden. Simpel maar prima ontbijt; wat fruit, koffie of thee en toast met jam. Vriendelijk personeel en erg behulpzaam.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Oaxaca

gebaseerd op 4.591 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com