1. hovedsiden for hotellanmeldelser
  2. anmeldelser av hoteller i Tyskland
  3. anmeldelser av hoteller i Tyskland
Odenwald Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Hotel Haus Masthoff Poeng fra gjester: 9,2

«Personlig og meget hyggelig vertskap»

• NH Hirschberg Heidelberg Poeng fra gjester: 9,2

«Hyggelig personale,koselig rom. Rent bad. Positivt med vifte på rommet.»

• Fuchs'sche Mühle Poeng fra gjester: 8,3

«Store fine og stille rom med utsikt mot naturen. Trivelig og god restaurant med utsikt mot elven. Hyggelig og personlig atmosfære. »

• Badischer Hof Poeng fra gjester: 10,0

«God service og var glimrende meg egen garasje til min gamle Mercedes Benz😇😇😇😇»

• Hotel Heidelberger Tor Poeng fra gjester: 7,1

«god frokost»

• «God seng, stort rom, VELDIG hjelpsom og snille eigarar, koseleg restaurant og vakker natur.»

• Landhotel Drei Lilien Poeng fra gjester: 5,8

«God frokost, et pussig, småsjarmerende sted. Litt uvanlig, en blanding av et overnattingssted og bruktsjappe. Det som stor i bakgården var til salgs, alt fra eplemos til malerier og gamle seidler.»

• Tauberhotel Kette Poeng fra gjester: 7,5

«Et helt greit lite hotell, lå fint ved Taubers bredde og bra sentralt. Rommet var forholdsvis lite, grei for 1 natt eller 2. Restauranten hadde fin ute plass mor elven Tauber.»

• Hotel Restaurant Felix Poeng fra gjester: 8,8

«Bensheim er en populær turistby i "Odenwald ", både om sommeren og tidlig høst med vinfestene, og har et koselig sentrum med bl.a. bindingsverkhus , masse historie og fine utfluktsmål rundt omkring samt muligheten for vandring i naturen, byr på gode restauranter (hotellet har også selv en god restaurant) og fine butikker. 5-10 min. til fots, så er du mitt i det historiske sentrum. Det anbefales om mulig å få med seg en historisk vandring, det var morsomt og interessant! I tillegg finnes det en flott og veldig ren badesjø med strandbad (billig inngang, kun 3 Euro for hele dagen), kunstig oppfylt sandstrand, solsenger, dusje og muligheten for å kjøpe litt mat/drikke, ca. 5 min. bilkjøring eller 1/2 times gange fra hotellet. Frokosten gir det man trenger, med eggerøre, bacon, ost og pålegg, diverse syltetøy, joghurt, frukt og muesli, man kan presse selv appelsiner til juice, og det ble fylt etter når man savner noe. Imøtekommende familie som eide hotellet og personalet forøvrig.»

• Hotel Bacchus Poeng fra gjester: 9,2

«Frokosten, beliggenhet og personalet var bra»

De 30 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Odenwald

basert på 8 875 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com