Ogliastra Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Poseidonia Beoordelingsscore: 5,0

“Visschotel”

• Hotel L'Ulivo Beoordelingsscore: 8,3

“Ruime kamer”

• Arbatax Park Resort - Cottage Beoordelingsscore: 7,5

“Erg groot maar mooi park, diverse strandjes bijzonder fraai gelegen”

• Hotel Corte Bianca - Bovi's Hotels Beoordelingsscore: 10,0

“Mooi hotel met ruime, moderne en schone kamers. Zeer vriendelijk personeel. Eigen strand vlakbij met comfortabele ligbedden en bar waar je kunt lunchen en wat kunt drinken. Bij het hotel een groot schoon buitenzwembad. Alles heel mooi aangelegd. Zeer aan te bevelen.”

• Hotel Nicoletta Beoordelingsscore: 5,8

“Centraal. Leuk restaurant overkant. Strand dichtbij. Wel allemaal stenen”

• Hotel Gorropu Beoordelingsscore: 9,2

“het ontbijt was oke, de locatie uitstekend voor wandelingen”

• Hotel La Perla Beoordelingsscore: 7,5

“ontbijt”

• Hotel S'Abba e Sa Murta Beoordelingsscore: 9,6

“Schitterend gelegen hotel, omgeven door wijngaard en manege met gezellig restaurant. Mooi strand ( Spiagga di Cea) op loopafstand( 35 minuten), o.a. leuke strandtent + Red Rocks te zien. 1e nacht naast restaurant overnacht,2e nacht (zaterdag) was er een bruiloft, ons was verteld dat er muziek tot 23.00 uur zou zijn dus was voor ons geen noodzaak om een andere kamer te nemen. rond 17.00 uur vroegen we het nogmaals omdat we bang waren dat het toch tot in de late uurtjes feestgedruis zou zijn. Hierop toch besloten om andere kamer te nemen welke nog beschikbaar was gelukkig - uiteindelijk toch goede service.”

• Hotel Il Vecchio Mulino Beoordelingsscore: 9,2

“Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Zeer schone kamer en badkamer. Goede wifi in de lobby, iets minder op de kamer.”

• Scala San Giorgio Beoordelingsscore: 8,3

“Fijne ruime bungalow in de natuur.”

De 25 beste hotels in: Ogliastra

gebaseerd op 11.712 hotelbeoordelingen op Booking.com