Ogliastra Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Poseidonia Beoordelingsscore: 5,0

“Visschotel”

• Camping&Village Le Cernie Beoordelingsscore: 7,1

“Mooie plek aan het strand”

• Hotel Sa Contonera Beoordelingsscore: 7,1

“Nette ruime kamers, mooi zwembad ”

• Arbatax Park Resort - Cottage Beoordelingsscore: 7,5

“Erg groot maar mooi park, diverse strandjes bijzonder fraai gelegen”

• Hotel Corte Bianca - Bovi's Hotels Beoordelingsscore: 10,0

“Mooi hotel met ruime, moderne en schone kamers. Zeer vriendelijk personeel. Eigen strand vlakbij met comfortabele ligbedden en bar waar je kunt lunchen en wat kunt drinken. Bij het hotel een groot schoon buitenzwembad. Alles heel mooi aangelegd. Zeer aan te bevelen.”

• Hotel Nicoletta Beoordelingsscore: 5,8

“Centraal. Leuk restaurant overkant. Strand dichtbij. Wel allemaal stenen”

• Scala San Giorgio Beoordelingsscore: 10,0

“Mooi huisje vrij gelegen in de tuin. Perfecte wandelmogelijkheden. Prima ontvangst met welkom thee. Heerlijk eten en vooral zeer gastvrij”

• Hotel Gorropu Beoordelingsscore: 9,2

“het ontbijt was oke, de locatie uitstekend voor wandelingen”

• Hotel La Perla Beoordelingsscore: 7,5

“ontbijt”

• Hotel S'Abba e Sa Murta Beoordelingsscore: 9,6

“Schitterend gelegen hotel, omgeven door wijngaard en manege met gezellig restaurant. Mooi strand ( Spiagga di Cea) op loopafstand( 35 minuten), o.a. leuke strandtent + Red Rocks te zien. 1e nacht naast restaurant overnacht,2e nacht (zaterdag) was er een bruiloft, ons was verteld dat er muziek tot 23.00 uur zou zijn dus was voor ons geen noodzaak om een andere kamer te nemen. rond 17.00 uur vroegen we het nogmaals omdat we bang waren dat het toch tot in de late uurtjes feestgedruis zou zijn. Hierop toch besloten om andere kamer te nemen welke nog beschikbaar was gelukkig - uiteindelijk toch goede service.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Ogliastra

gebaseerd op 3.986 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com