Wolfgangsee Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Cortisen am See - Adults only Beoordelingsscore: 10,0

“Aardige medewerkers, ontbijt was fantastisch, op loopafstand van de binnenstad, zeker aan te bevelen!”

• Hotel Seevilla Wolfgangsee Beoordelingsscore: 10,0

“Bijzondere ligging en uitzicht. ”

• Gasthof Kleefeld Beoordelingsscore: 9,6

“De zeer vriendelijke en servicegerichte houding van alle medewerkers.”

• Hauslhof Beoordelingsscore: 9,2

“Het is ons erg goed bevallen. Vanuit onze kamer hadden we een prachtig uitzicht over het meer. De mensen zijn erg vriendelijk en het ontbijt was goed.”

• Hotel-Garni Schernthaner Beoordelingsscore: 8,3

“Ruime kamer met balkon, gezellig hotel op loopafstand van centrum. Ontbijt was prima. Vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamer en het hotel waren goed schoon. Fijn dat er een koelkastje op de kamer is.”

• Landhaus zu Appesbach Beoordelingsscore: 9,6

“We hebben erg genoten van ons verblijf bij Landhaus zu Appesbach. Geweldig landhuis, zoveel mogelijk van de sfeer in het landhuis is behouden. Inrichting is prachtig, daar waar nodig zijn de badkamers gerenoveerd en gemoderniseerd. Zeer vriendelijke medewerkers, prachtige ligweide aan het meer, buitenterassen zijn prachtig, verschillende soorten zitgelegenheden, heerlijk ontbijt, fijne niet al te uitgebreide lunchkaart. Onze hond was ook welkom en bij slecht(er) weer werd er voor ons gedekt in een aparte kamer omdat de hond niet mee mocht in het restaurant,”

• Hotel Seerose Garni Wolfgangsee Beoordelingsscore: 6,7

“Locatie is top. Net om de hoek van het winkelstraatje, vlakbij de boulevard. Voldoende parkeergelegenheid. Kamer voorziet prima indien deze enkel gebruikt hoeft te worden voor slapen/omkleden/etc.”

• Rai House Beoordelingsscore: 7,5

“Vriendelijk ontvangst. Behulpzaam personeel. Goede locatie.”

• Hotel Gasthof Weißer Bär Beoordelingsscore: 7,1

“Houding eigenaresse”

• Hotel Bürglstein Beoordelingsscore: 9,6

“Zeer uitgebreid ontbijt, schone en ruime kamer, zeer vriendelijk personeel”

De 30 beste vakantiewoningen in: Wolfgangsee

gebaseerd op 5.571 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com