Oregon Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• «Kom kjørende 97 fra sør og det var lett å finne frem. Stedet bestod av flere bygninger for overnatting, med god parkering utenfor, samt litt utsikt ned mot Madrass.. Vi kjøret deretter 20 min. oppover 26 og besøkte Warm Springs indianer museum. Vel tilbake ble det en god middag på den Mexicanske restauranten rett overfor parkeringen. Et forfriskende aftensbad i innendørsbassenget gjorde godt, før vi sovnet i gode senger i et stort og rent rom. Frokosten var også enkel og grei.»

• «Utmerket personale i resepsjonen. Flott rom og gode senger. Lett ankomst og god parkering. Fint å spasere til sentrum, men det går også buss og bane like ved.»

• Alsi Resort Poeng fra gjester: 7,1

«God middag på restauranten.»

• Lighthouse Inn Poeng fra gjester: 6,7

«Bra utstyrt leilighet»

• «Personalet var stort sett hyggelig og hjelpsomme . Renhold 10 png. Kjekke rom og hotellet er så og si støyfritt . Gode senger. Jeg sov veldig godt de nettene jeg var der . Gå avstand til det du trenger . Fin beliggenhet .»

• Quality Inn Tigard Portland Southwest Poeng fra gjester: 8,8

«Lett å sjekke inn og sjekke ut. Stort rom med stort bad. Lite støy, og gode parkeringsmuligheter.»

• River Park Inn Poeng fra gjester: 6,2

«Helt ok plass å overnatte for en natt. God pris. Store rom og bad.»

• «at der var frukt på frokostbordet»

• «Shuttle»

• The Mark Spencer Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Fikk et stort hjørnerom i 3dje etasje. Rent og pent. Trivelig gateutsikt i Portland. Gåavstand til Pearl-distriktet med alle bryggeri-barer & spisesteder. Frokost er standard amerikansk motellfrokost, ikke noe spesielt.»

De 30 beste ferieboligene i Oregon

basert på 8 739 omtaler av ferieboliger på Booking.com