Osrednjeslovenska Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Simbol Rooms Beoordelingsscore: 8,3

“Het personeel was erg vriendelijk en de prijskwaliteit verhouding goed. ”

• Garni Hotel Azur Beoordelingsscore: 7,5

“Mooie kamer. Ruim, smaakvol ingericht, tegelvloer, moderne badkamer, goede regelbare verwarming. Pizzeria naast het hotel is een aanrader. Vriendelijk personeel bij de receptie. We mochten onze fietsen 's nachts stallen in de ruimte bij de receptie.”

• Hostel Tresor Beoordelingsscore: 8,8

“Super aardige mensen. Heel behulpzaam! De kamer was ruim genoeg, zodat de bedden uit elkaar geschoven konden worden. Er is een heel betaalbaar ontbijtje beschikbaar maar je kunt ook naar de hoek van de straat. De eerste koffie is lekker genoeg. Als je wat wil, vraag. Ze zijn super!”

• Hotel Lev Beoordelingsscore: 7,5

“Heerlijk ontbijt, Kamers, Behulpzaamheid personeel”

• Art Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Fantastisch hotel, super locatie, vriendelijke mensen. Ga hier zeker naar terug bij bezoek Ljubljana”

• The Insider Beoordelingsscore: 10,0

“Fantastisch gelegen appartement met een meer dan complete keuken en badkamer! We hebben een heerlijke tijd gehad. We komen zeker terug.”

• Hotel Park - Urban & Green Beoordelingsscore: 8,3

“personeel, ligging”

• Hostel Celica Art Beoordelingsscore: 7,9

“De bijzondere locatie (voormalige gevangenis), de vriendelijkheid van het personeel, de moderne inrichting”

• “Zeer grote ruim opgezet appartment was het meer incl eenvoudig keukentje dan een kamer. Personeel heel behulpzaam en vriendelijk. Heerlijke massage, schattig binnentuintje en leuke muziekjes op de achtergrond van het conservatorium.”

• G Design Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“Prima hotel om te slapen. Keurig ontbijt , niet zo ver van het centrum (kosten taxi ca € 6/7) en dicht bij de snelweg. Ruime kamer.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Osrednjeslovenska

gebaseerd op 31.747 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com